Ağrılardan kıpırdayamadığım o günlerdeyim..🥴 Siz grip olduğunuzda nasıl hissediyorsunuz?


Bünyem biraz zayıf ve haliyle grip bazen fazla etkiliyor. Eskiden antibiyotik ile kısa sürerdi. Ancak antibiyotik artık yasak olduğu için doğal yollarla geçirmeye çalışıyorum.
Bu arada geçmiş olsun.
Şu bahar nezlesi var bende. Sinüzit sorunu oluyor. Gripler sakin geçiyor. Benden sana tavsiye. Hasta olduğunuz da bol meyve ve su tüketin. Kısa sürede toparlarsınız.
genelde hafif can sıkıcı bir şekilde seyreder ve 3-4 gün içinde atlatırım veya toparlamaya başlarım ama genelde yakalanmıyorum
kendine iyi bakman lazım Suve
Cevap
11Cevap
Hafif geçer ama bu son zamandaki yaşadığım virüstü bildiğin.
Değişir ama kolay hasta olmuyorum şükür. Geçmiş olsun 🖤
yinemi başa sardı mngdmn hastalığı ya covit diyeni ALLAH çarpar covit yok üşütmek var
Ağır geçiyor biraz bugün birazcık toparlandım çok kötüyüm hala
zaman zaman değisiyor gecen hafta pekte hafif değildi az buçuk uzerimde etkisi hala
Kolay kolay hasta olmam ama olduğum zamanda çok ağır geçiriyorum
Hapşırık krizi ve sesim dışında beni etkilemiyor , çok hafif geçiriyorumm.
Genellikle grip olunca faranjitle beraber oluyorum. Bademciklerim yok fena vuruyor :(
Çok yatmam ben ayakta geçiririm ve biraz alkolle 😂
Çok nadir grip olurum. Ama olduğum zamanda ağır geçer..
hasta olmadığım dönemler çok var lakin herkes hasta olunca ister istemez oluyoruz oda hafif geçiyor
Ağır geçiyor valla daha yeni toparlanmaya başladım illet bişey...
Genelde ağır atlatıyorum, geçmiş olsun
Eskiye göre gribi daha hızlı atlatıyorum.
Senede bir hasta olurum ama tam olurum yatarım :D
Orta geçiyor
Geçmiş olsun 🥹
Ağır geçer of kahroluyorm
Bu sefer ağır geçti
Ağır 😢
Çok ağır geçiyor
Hayirrr
Hafif atlatıyorum.
Ağır
Hiç his etmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?