Kişilik bozukluğum olduğunu düşünüyorum bir taraftan tedavi olmak isterken bir taraftan istemiyorum neden olabilir?

Bu zamana kadar farklı psikiyatristlerden okb, depresyon, anksiyete, sınırda kişilik bozukluğu ve ileri derece dürtü kontrol bozukluğu piromani yani yangın çıkarma hastalığı tanıları aldım. Ben normalde devlet hastanesine gidiyordum ama ne dinliyorlar ne de test yapıyorlar. Velhasıl kelam haftaya üniversite hastanesine randevu aldım. Kendimde antisosyal kişilik bozukluğu olduğunu düşünüyorum zaten o yüzden gitmeye karar verdim. Ben bu zamana kadar defalarca yangın çıkardım, insanlara ve canlılara zarar verdim, suçlar işledim, insanları birbirine düşürdüm. Daha neler neler yaptım ama pişman değilim bunlardan, önemli olan bunlar değil. Bu hastalıklar hayat kalitemi düşürdüğü için tedavi olmak istiyorum hem daha büyük hayallerim var. Ama bir yandan da tedavi olmayı istemiyorum sanki bu hastalıkları lütuf gibi görüyorum. Sanki bu hastalıkları kullanıp daha iyi mevkilere gelebilirim diye düşünüyorum. Zaten 2 aydır ilaç kullanmıyorum. Siz ne diyorsunuz tedavi olmalı mıyım?

Kişilik bozukluğum olduğunu düşünüyorum bir taraftan tedavi olmak isterken bir taraftan istemiyorum neden olabilir?
Cevapla