Depersonalizasyon , depresyon ve okb yaşayan var mı?

Kendime yabancıyım robot gibi hissediyorum duygularım yok artık hissetmiyorum aşırı derecede bir üzüntü var ve çok takıntılarım var bu durumu yaşayan var mı?

Depersonalizasyon , depresyon ve okb yaşayan var mı?
Cevapla