Depersonalizasyon ve derealizasyon yaşayan varmı?

Çok zorlanıyorum artık sanki yaşamıyorum zaten. Etrafi bulanık görüyorum burda değilim gibi kendimi dışardan izliyorum yaptığım hareketleri vs. Gerçekten ben yapmıyorum yaptıklarımı. Dünyaya yabancılaştım herşey saçma geliyor ve gerçek değil gibi. Bunu yaşayıp bundan kurtulan var mı
Depersonalizasyon ve derealizasyon yaşayan varmı?
Cevapla