Sorum sigara içenlere. Sigara içmeyenleri daha az samimi veya havalı mı buluyorsunuz?

21 yaşındayım, 18 yaşında üniversiteye başladım ama yakın çevremde devamlı olarak sigara içen hiç kimse bulunmadı. Şimdi bir arkadaşım var, o sigara içiyor ve onun yanında dururken diğer sınıf arkadaşlarımın da sigara içip sohbet ettiğini görüyorum ve sohbet aşırı hoşuma gidiyor. Sınıf arkadaşlarımın neredeyse yarısından çoğu içiyormuş meğer. Ben oldum olalı kokusundan nefret ederim zaten dumanına maruz kalınca öksürürdüm hemen pasif içici olmaya alışana kadar, bir iki dal içmeyi denedim ama hiçbir şey anlamadım yani duman çekmeyi neden bir insanın canı çeker ya da duman çekmek neden bir insanı daha samimi hissettirir. Diğer yandan da düşünüyorum acaba sigara içmediğim için çok şey mi kaçırdım herkes içip sohbet muhabbet ettiği için diye. 10-15 kişinin topluca sigara içtiği masada bir kızın sigara içmemesi gözünüzde o kızı ezik mi yapar yoksa kendi tercihi der takmaz mısınız?

Sorum sigara içenlere. Sigara içmeyenleri daha az samimi veya havalı mı buluyorsunuz?
Cevapla