Yanınızda sigara içilmesi kişilerin saygısızlığından mı?

İçmeyin kardeşim yanımda Allah Allah. Ne saygısız insanlar var.

Yanınızda sigara içilmesi kişilerin saygısızlığından mı?

Ortak kullanım alanlarında sigara içenlerin kişilerin hak ve hürriyetini gasp ettiğini düşünüyorum. Saygı çerçevesinde hareket etmedikleri çok malum.

Yanınızda sigara içilmesi kişilerin saygısızlığından mı?

Sigara kullananların sadece kanunen yasak alanları ihlal etmemek için değil kişilerin haklarına saygı duyması için onlardan uzakta içmeleri gerekli. Sofra, lavaboda, arabada ve kapalı mekanda otururken yaktıkları her bir sigara ile hakkımıza girmiş oluyorsunuz.


#ZorundamıyımEfsane ✌️ 1903 <<

Yanınızda sigara içilmesi kişilerin saygısızlığından mı?
Cevapla