Neden böyle oluyor ve bu durumu engellemek için ne yapmalıyım?

Ya tuvalette buyuk tuvaletimi yaptiktan sonra taharet musluğunu açiyorum suyu anüsüme doğru tutuyorum boklar falan gitsin diye bu arada kendi kendine yikiyor elimi değdirmiyorum neyse iste musluktaki su anüsümün içine kaçiyor ve sonra ikininca falan dişkim sulu şekilde geliyor sanki ishalmiş gibi oluyorum ve ikinirken ya da tuvaletimi yapmaya calisirken falan anüsüm çok yanıyor bu durumlari engellemek icin ne yapmam lazım cok rahatsiz oluyorum

Neden böyle oluyor ve bu durumu engellemek için ne yapmalıyım?
Cevapla