Neden böyle oluyor ve olmaması için ne yapmam gerekiyor?

Her işim rast gidiyor ama her işim elimden gelenin fazlasını da yapıyorum ama şu 1 yıldır her işim rast gidiyor hiç bir şey istediğim gibi olmuyor elime yüzüme bulaştırıyorum her şeyi ve elimi neye atsam tuzla buz anlayacağınız neden oluyor böyle ve ne yapmam lazım bu durumdan kurtulmam için
Neden böyle oluyor ve olmaması için ne yapmam gerekiyor?
Cevapla