Ben kafayı yemek üzereyim hiç mutlu değilim bunun için psikiyatriise gittim?

antidepresan kullanıyorum 3 aydır beni dsha kötü yaptı kafamda hep kendime zarar verme düşüncesi var ilaç kullanınca öyle oluyor bırakınca da öyle oluyor ben napacam bilmiyorum
Ben kafayı yemek üzereyim hiç mutlu değilim bunun için psikiyatriise gittim?
Cevapla