Psikolojim çok bozuk kafayı yemek üzereyim?

Yalnız başımayken çok iyiyim yalnızlığa o kadar çok alışmışimki.. ama sosyal hayatta bir hata yapsam veya işte kendimi rezil olmuş gibi hissetsem en ufak şeyde hayattan kopuyorum depresif ruh haline bağlıyorum böyle uyuşturucu içesim geliyor kederli şarkılar dinleyesim geliyor uzun zamandır yoktu bu kafa ne bileyim mutluydum ama görüştüğümde pek kişi yoktu yalnızdım alışmıştım hiçbir şeyi takmıyodum ama yalnızlığa alıştım demekki çevrem kalabalıklaşmaya insanlarla iletişimim artmaya başlayınca sürekli kendimde hata aramaya başladım yani yok rezil oldum yok yanlış bir şey dedim yanlış birşey yaptım kendimi hep ezik gibi görüyorum yani ciddiye alınmayan birisi gibi eski arkadaş ortamımda böyleydim çünkü çok iyi niyetli ve rahat espirili oldugum için ciddiye alınmazdım pek. bu gibi düşüceler hep kafamda ve bu dahada efkarlı bir ruh haline sokuyo beni canım sadece uyuşturucu ve alkol almak istiyo mesela şu an çok kötüyüm çabuk etkileniyorm :((
Psikolojim çok bozuk kafayı yemek üzereyim?
Cevapla