Kocamla çok horladığı için tartışıyoruz?

Ben çok çabuk uyanan biriyim çıt sese bile ilk evlendiğimiz zamanlar ben kulağıma kulak tıkacı kullanmaya başladım uyuyamıyordum çünkü bir bebeğimiz oldu ben artık uyuyamaz oldum zaten bebek beni yoruyor eşimi de dürtüyorum sürekli yanıyor horluyorsın diye Sabah kalktığında tartışıyoruz ve sen beni hiç uyutmadın gece boyu ben olsam sana kıyamazdım insan kocasına böyle yapar mı diye sitem ediyor insan karısına da böyle yapmaz ben de uyuyamıyorum yani ne yapayım diyorum Gidelim tedavi ol bir hal çaresine bakalım diyorum onu da kabul etmiyor

Kocamla çok horladığı için tartışıyoruz?
Cevapla