Antidepresan aldığım için kendimi kusurlu hissediyorum, ne yapmalıyım?

Antidepresan aldığım için eksik kusurlu hissediyorum çünkü insanlar antidepresan alanlara çok kötü bakıyorlar
Ankisyete takıntı için alıyorum
Güncellemeler
1 yıl
Cevaplar için teşekkürler herkese yazamadım çok fazla cevap vardı arada saçmalayanlar oldu ama neyse kendi haline bırakıyorum
Güncellemeler
1 yıl
Bu arada benim düşündüğüm sadece kendimi kusurlu hissetmem değil bu yüzden hayatımdaki insanın soğuması ve engel oluşturması
Antidepresan aldığım için kendimi kusurlu hissediyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla