1 yılİnsan sanıldığı kadar zayıf bir varlık değildir. Neye inandigina bağlıdır. Kavramlarla insanların ilgisini çekiyorlar. Anksiyete diye bir zımbırtı çıkarmışlar ortaya. Kaygı seviyesi belirli bir seviyenin üzerinde ve her zamankinden daha uzun süre yasandiginda neymiş efendim kaygı bozukluguymus. Keza aynı şey takıntı için de geçerli. OKB demek takıntı demekten daha çok ilgi çeker. Bu şekilde kavramlarla oynayarak duyarlılığı arttırıyorlar. Hiçbir duygu veya duygu durumu bozukluk değildir, hepsi normal ve durdurmak değil yaşamak gerek. Saygının olmadığı yerde kaos olur. Beyninin işine karışırsan saygı duymazdan daha kötü olursun. Her gün güllük gülistanlık geçse mutluluğun huzurun ne adı olur ne anlamı. Eğer beyninle savaşmayı bırakırsan, duygularınla, yaşadığın takıntılı durumla savaşmayı bırakırsan geçer gider. Böyle anlarda müdahale etmek yerine işine bakmalisin, işine odaklanmalisin ve asla durdurmaya çalışmamalisin, geçecek diye beklememelisin, beyninin bekçiliğini yapmamalisin, İŞİNE BAKMALISIN
05 Yorumla- 1 yıl
Yaşamak gerek diye bir ifade kullanmışım. Takıntı için geçerli değil bu söylediğim ifade. Kaygı, korku, öfke neşe gibi duygular için geçerli. Takıntı için şunu yapmalısın, kafandakinin konusmasina izin ver. Sabırlı ol ve geçecek diye bekleme. Birden geçtiğini fark edeceksin. Sadece sabırlı ol ve işine bak
Soran1 yılDoğru konuştunuz bunu biliyorum fakat insanların kafasında antidepresan alan deli gibi bir algı oturmuş buna üzülüyorum bu yüzden kimse evlenmek istemez diye düşünüyorum
Soran1 yılAsıl düşüncem bu
- 1 yıl
Milyarlarca insan var dunyada. Antidepresani doktoruna danışarak bir an önce bırakmaya bak.
Soran1 yılAlalı 1 ay olmadı
En İyi Cevaplar
Kimseye hayatın hakkında açıklamalar yapmak zorunda değilsin ve aldığın ilaç için kendini kötü hissetmemelisin, toplumda herkes "başkaları ne düşünür, başkaları ne der" düşüncesiyle kendilerine bu olumsuzlukları empoze ettikleri için özgüvensiz oluyorlar ve kenara çekilip silik bir hayat yaşıyorlar. Halbuki toplumun %1'lik -geri kafalı- kesimi bu olayı düşünür ki her kasada çürük bir meyve vardır, o %1'lik insanlar içinde hayatını çekilmez bir hale getirmeye değmez. Umarım senin için her şey daha iyi olur, diğerlerini umursama neler çektiğini senden başka kimse bilemez.
010 Yorumla
Soran1 yılÇok doğru konuştun fakat gerçekten benim tanıdığım çoğu insan antidepresan alanlara deli gözüyle bakıyor bu sebeple artık kendimi sevemez oldum bunu bir leke gibi görüyorum kendimde ve ilerde kimse bu yüzden evlenmek istemez veya başıma kalkar evlenince diye düşünüyorum
- 1 yıl
Tanıdığın insanları artık tanımamazlıktan gelmeye başlasan iyi edersin. Bu tip insanlar ileride sana ayak bağı olur ve boş boğaz ağızları nedeniyle seni kısmetinde de edebilir. İkincisi, her insan hayatında psikolojik dönemler geçirir ama bu onların hayatlarının her zaman böyle olacağı anlamına gelmez ve karşına çıkacak insanın da dört dörtlük olmayacak, onunda kusurları olacak sende onların kusurlarını kapatacaksın. Uzun yıllar süren ilişkiler nasıl ayakta duruyor sanıyorsun?
Soran1 yılTamam doğru ama bunun haricinde sürekli geleceği olumsuz düşünüyorum
- 1 yıl
Olumsuz düşünürsen olumlu bekleme, o düşüncelerini olumlamaya çalış yani bakış açını değiştir.
Soran1 yılYeni başladım psikiyatriye 1 ay aldım şimdi bıraktım yine gideceğim
- 1 yıl
Bu da güzel bir başlangıç, en azından farkında varıp bir şeyleri değiştirmeye başlamışsın.
Soran1 yılÖyle ama hap boş diyorlar kendini uyutuyorsun diyorlar
- 1 yıl
Psikiyatrinin dediklerinin dışına çıkma kulaktan dolma bilgilerle hareket etme, zaten onların söylentisi bir işe yarasaydı psikolojin bu durumda olmazdı.
Soran1 yılHaklısın teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim.
1 yılBiz yok olalım o zaman o kadar kusurlu o kadar sorunlu insan varken ben antipsikotik ve lityum içiyorum diye insan içine çıkamayayım vallahi benim daha başka sorunlarım var insanlarla uğraşacak gücüm kalmadı Ha çoğu zaman tedavi olduğunu gizlemek zorunda kalıyorsun oda bizim insanların cahilliği onların yüzünden kapalı kutu olmak zorunda kalıyoruz...
01 Yorumla
Soran1 yılÇok doğru dediniz ama benim üzüldüğüm nokta psikiyatri geçmişi yüzünden kimsenin benimle evlenmek istememesi korkusu
Öncelikle, antidepresan kullanmak kendini kusurlu hissettirecek bir şey değil. Kendine nazik olmalısın, çünkü sağlığını iyileştirmek için yaptığın şey aslında bir güç ve cesaret örneğidir. İnsanlar zorluklarla başa çıkabilmek için bazen yardıma ihtiyaç duyarlar, ve bu yardım alabilmek, seni daha güçlü kılar. Antidepresanlar, duygusal iyileşme sürecinde bir araçtır, kusur değil. Unutma, herkesin zorlukları farklıdır, ve bu süreçte kendine saygı duymalısın. Kendini suçlamak ya da küçümsemek yerine, sağlığını önemseyip iyileşmeye çalıştığın için gurur duymalısın. Sen güçlü bir insansın ve bu süreç, sana daha fazla dayanıklılık ve içsel güç katacak. Kendine inan, iyileşme süreci zaman alabilir ama bu, seni daha iyi bir insan yapacak. Sen sevgiye, saygıya ve mutluluğa layıksın, ve bu yolculukta kendini sevmen gerektiğini unutma.🌟
04 Yorumla
Soran1 yılÖyle ama bu yüzden kimse evlenmek istemiyecek ve psikolojisi bozuk diyecekler
Soran1 yılHaklısın teşekkür ederim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
- Sağlık konusunda 2,2b cevap paylaştı.
u 1 yılAlması gerekenler almiyor.. başımız ağrıyinca agri kesici alıyorsak ruhumuz ağrıyinca ve bununla nasıl başedemeyecegimizi bilemediğimiz durumlarda destek almak neden sorun olsun
71 Yorumla - Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u 1 yılne alakası var. normal bir şey
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAntidepresan kullanmak bir kusur ya da eksiklik değildir. Ruh sağlığı, tıpkı fiziksel sağlık gibi, bazen tedavi ve desteğe ihtiyaç duyar. İnsanların antidepresan kullananlara nasıl baktığı, genellikle toplumun bu konuda yeterince farkındalık sahibi olmamasından kaynaklanıyor. Ancak, depresyon ve anksiyete gibi duygusal sağlık sorunları yaygın ve ciddi durumlar. Tedavi almak, bu sorunlarla başa çıkma yolunda cesur bir adımdır.
Kendini eksik ya da kusurlu hissetmen doğal, çünkü toplum bazen bu tür şeyleri yargılayabiliyor. Ama unutma ki tedavi almak, iyileşmek ve sağlıklı olmak için bir çabadır; bu, seni daha güçlü kılar, eksik değil. Kendini suçlu ya da yetersiz hissetmemen önemli. İhtiyaç duyduğunda yardım almak ve sağlıklı bir şekilde ilerlemek, hayatını daha sağlıklı ve dengeli hale getirir.
Anksiyete ve takıntılar, gerçekten zorlu durumlar olabilir, ama tedavi sürecinde bunlarla başa çıkmak, kendini yeniden daha güçlü hissetmeni sağlayabilir. Bu yolda yalnız değilsin; başkalarının seni yargılamasından bağımsız olarak, bu süreci kendin için doğru şekilde yönetmek çok önemli.
21 Yorumla
Soran1 yılÖyle diyorsun ama bu yüzden kimse evlenmek istemiyecek kimse beni böyle kabul etmeyecek diye korkuyorum
1 yılBirincisi, senin ne kullandığın kimseyi ilgilendirmez. Bence bunu paylaşma zaten insanlarla. Zaten ne için psikoloğa gidiyoruz biz? Aşamadığımız korkularımız olduğu için.
Ben de bir dönem kullanmıştım. 1 ay kadar. Üzerinden belki 4-5 sene geçmesine rağmen, “bende kullanmıştım” dediğim de insanların bana nekadar acıyarak yaklaştığını ses tonlarında fark ettim. Eczacı bile çok naif bir tonla konuşarak ilacı verip, şifa dilemişti. Fakat bu ne kusur ne de kötü yol. Bu bir destek. Tek başına bir işe yaramıyor ama en azından tekrar sağlıklı düşünebilmek için, kafanın içindeki sis bulutlarının dağılması için ya da daha da dip bir karanlığa düşmemen için bir süre tutuyor seni. Halbuki kullandığım dönemde, herkes bana çok iyi görünüyorsun derdi. Sen anlatma herkese. Burum spreyi kullanmak gibi düşün. Burun spreyi kullanmak hiç kusur olur mu?
10 YorumlaAntidepresan kullanmayan kadın kaldı mı? İlişkimin olduğu kızların çoğu ya o an ya geçmişte kullanmıştı. Çevremde de kullanan çok insan var. Artık normalleşti gibi, ulu orta söyle demiyorum tabi ama bu senin kusurlu olduğunu göstermez. Herkesin bir kusuru vardır zaten, çok takma kafana.
24 Yorumla
Soran1 yılİşte bunu diyemiyorum eksik hissediyorum diğer kızlardan kim psikolojisi bozuk birini sever
- 1 yıl
Benim son 3 ilişkimin 2'sinde antidepresan kullanan kişiler vardı. 2'si de özgüvenli bir şekilde kullandıklarını söylediler ve bende hiç olumsuz etki bırakmadı bu durum. Bence sen çok fazla kafana takıyorsun bu durumu, önemsenecek bir şey değil çünkü artık genç kızların neredeyse yarısı kullanıyor bu tip ilaçlar ve anormal bir durum yok ortada. Bunu kafana takıp özgüvenini yitirme boşuna, mide ilacı kullanıyormuşsun gibi düşünmeli ve soranlara da çekinmeden söyleyebilmelisin.
Soran1 yılAma yapamıyorum çünkü çevre deli gözüyle bakıyor 😞
1 yılKendini daha iyi hissetmek için aldığın ilaçlardan dolayı kendini kusurlu hissetmen çok saçma başı ağrıyan biri başı ağrıdığı için içtiği ağrı kesiciler utanır ya da kendini kusurlu hisseder mi hisseetmz ya da hissetmemeyi çünkü normali ve doğalı bu bu senin bir eksiğin değil aksine kendini daha iyi hissetmek ve topluma daha yararlı olmak için verdiğin bir çaba yani kendini etsen. Etsen tebrik etmelisin
12 Yorumla
Soran1 yılİşte herkes senin gibi düşünmüyor abi bu yüzden kimsenin benimle evleneceğiniz bile düşünmüyorum
- 1 yıl
Kimin ne düşündüğünü boş ver sen neyin gerçek olduğunu biliyorsun ayrıca seni seven birisi bunları yüzüne vurmayacak aksine arkanda duracaktir
- Sağlık konusunda 455 cevap paylaştı.
1 yılbak ben sana kullandığım ilaçları yazıyorum
1 welbutrin 300
2 anafranil 75 sr
3 redepra 45 mg
4 neruda 800
bu yazdığım ilaç haricinde 2 tane şeker bağırsaklarım içinse 4 adet ilaçtan toplamda günde 12 tane ilaç alıyorum hiçte dert etmiyorum millet ne der yüzünden kendimi sakata çıkardım düşün
23 Yorumla- 1 yıl
Günde 12 ilaç mi
- 1 yıl
o kadar ilaca vücut dayanmaz
- 1 yıl
Evet 12 ilaç
Başkalarını takmana sebep olan anksiyeten ama şunu fark etmen lazım, hepimiz öyle böyle psikolojimiz için bir şeyler kullanıyoruz. İnternet, sigara, alkol, müzik, TV, temizlik vb.
İlacı sakinleştirici gibi değil de, iyileşince bırakacağın bir araç olarak gör. Yani ona bel bağlama. Hayati tehlike yaratmayan bir durumu ve ilacı da başkalarının bilmesine gerek yok.10 YorumlaÇoğu insanların psikolojik sorunları var seni kötü görenler ilerde onlara ne olacağı belli değil, hayat kolay değil ömür boyu antidepresan kullanman gerekmez bence. Benimde önceden sosyal anksiyete kötüydü şimdi kendim kafeye yemek yemeye gidiyorum şükür. Düşüncelerini kontrol etmeye çalış olumlu düşün ve yeniliklere adım at ✨
10 YorumlaKıyamam sana ya 😪😪, kusurlu falan değilsin, eğer tedavi olmasaydın işte o zaman kusurlu olurdun, çünkü rahatsızlığını fark edememiş olurdun, kendini mutsuz hissetme , küçük görme, mesela görme özürlü , sağır, yürüyemeyen insanlar var , onları düşün, seninkini sadece ilaç kullanmak , ben de benzer ilaçları kullandim, eksik ya da kusurlu falan değilsin, çıkar onu aklından😊😊, konuşmak istersen her zaman musaitim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yıl2,5 senelik ilişkimden sonra çok kötü bir dönem yaşadım kendime zarar vermeye kadar insanları kırıp üzmeye kadar tek yol antidepresan diye düşünerek psikiyatriye gittim ilaç yazdı kullanmaya başladım kutuyu bitirene dek ilk başlarda yoğun baş ağrısı ve mide bulantısı yaşadım hayatı unuttum diyebilirim ama sonrası kafa mis gibi açıkçası tek başıma üstesinden gelemezdim bu durumun çevremdeki insanlardan destek almakla birlikte ilaçta bitti toparlandım kendime geldim. şu an gayet iyiyimmm ve kesinlikle bı ayıp olarak görmüyorum zaten gittiğim zaman daracık alan da sıkışıp kalmıştım yoğunluktan.. Yani demem o ki kafana takman gereken bir şey değil kesinlikle çünkü ne yaparsan yap insanları memnun edemezsin ayrıca ilaç aldığını herkes bilmek zorunda değil iyi hissettiğin gibi kullanımı kesersin ama kutusu bitince. Sağlıcakla kal
18 Yorumla- 1 yıl
Çok tatliş bir yorum
Cevap sahibi1 yılSenin gibi yaniii 💖
Teşekkür ederim muuah 💋
Soran1 yılGüzel açıklamıştım kendini ama lakin ben senin gibi düşünemiyorum ben bunu kendimde kusur ve özür olarak görüyorum bu yüzden kendimi hiç sevmiyorum kendimi hiçbir şeye layık görmüyorum bazen hayal kurduğumda bile sen psikiyatri hastası bir kızsın yani sen nerede bunları yaşamak nerede gibi düşünceler söylüyorum kendimi inan kendinden o kadar soğudum ki insanların psikiyatri hastalarına bakış hepsi yüzünden ve alt tarafına bir takıntı hapı alıyorum sırf bu yüzden ömür boyu psikolojisi bozuk muamelesi göreceğim da kimse beni hayatında istemeyecek
Cevap sahibi1 yılYanlış anlama da neden özelini her önüne gelene anlatıyorsun ki şu an bu yoruma cevap vermen bile bi akıl değil mi akıl gerektiren bir şey değil mi? Deli muamelesi yaratmissin kendin de ben oyle birisi olduğuna inanıyorum ilaçların biter bitmez yoluna en güçlü versiyonunla devam et. şimdi ben psikiyatri ilacı aldim diye deli mi oluyorum hem de yks çalışan biri olarak? Rica ediyorum kendine gel. Son olarak bu ilaçlardan sadece sen değil herkes kullanıyor kullanan sayısı çok fazlaaa lutfeeen güçlü ol buradaki saçma yorumlara da aldırış etme bir çoğu beyinden yoksun. 🙏💖
Cevap sahibi1 yılİnanmiyorum
Soran1 yılBiliyorum fakat ilerde evlendiğim kişi sorun ederse veya başıma kalkarsa beni diğer kadınlardan eksik görürse diye korkuyorum
Cevap sahibi1 yılŞimdi kendimde problem arar oldum ben ilaç alarak kötü bir şey mi yaptım diye? Ama yok yani baş edemediğim düşünceleri anca böyle telafi edebildim ve şimdi her şey yolunda dediğim gibi bu kafayla birde ders çalışıyorum neden deli olalım neden böyle bir muamele görelim tamamen absürt bi olay. Eşine söylemek zorunda değilsin bu gayet normal bir şey karşına oturduğunda seni sorduğunda benliğini yansıt ne ilaçlar aldığını ne yaşadığını değil. Ayrıca geçmiş senin geçmişin a kişisini x kişisini zerre alakadar etmez herkes önce kendi evinin önünü süpürsünn. Ben sana söylemem gerekeni bi insan olarak söyledim dilerim çok mutlu olursun 🙏😻
Soran1 yılTeşekkürler
Gizli Üye(18-24)1 yılBende alıyorum , psikolog um yazıyor insanlara karşı mesafeliyim kendini kusurlu hissetme örneğin grip olan biri doktora gidiyor ve ilaç alıyor bu çok normal bir şey demi?
Psikoloğa gidip sorunlarını anlatıp sana ilaç yazması da normal aynı şekilde, çünkü tedavi olman gerekiyordur.03 Yorumla
Soran1 yılÖbür hastalıklarla eşit tutulmuyor bu ama
Cevap sahibi1 yılToplum ya da el alem ne der diye yaşama çabuk yaşlanırsın.
- 1 yıl
Söyleme kimseye
Gizli Üye(25-29)1 yılKardeşim psikiyatri için randevu almaya çalış mesela. Yoğunluktan hemen yakın bir zamana alamıyorsun. Herkes alıyor. Antidepresanın ağrı kesiciden bir farkı kalmadı artık. Ama damgalanma sorunu yaşıyorsan insanlara söyleme. Yani dışarıdan belirgin şekilde dikkat çeken ve insanların sana anlayış ve yardım etmesi gereken bir durumda değilsen dışarıya çok dillendirmek zorunda değilsin
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılAntidepresan zararlı. Bağırsaklardaki dost bakterilere zarar veriyor uzun süreçte. Zararlı olmasa ben de kullanırdım ne var. Ne eksik hissetcem kendimi. Ama sağlığa zararlı olduğu için kullanmıyorum. Doktor bir ara bana yazmak istedi hayır ben karşıyım dedim almadım. Sorunlar çözülmezse antidepresan bir halta yaramıyor.
00 Yorumla
1 yılBende de eskiden sosyal anksiyete için kullandım. Kafaya takılacak bir şey değil. Gayet normal bir şey. Kullanan insanlara kötü gözle bakan insanlar tamamen çağdışı insanlardır o yüzden asıl onların ilaç kullanmaya ihtiyacı var.
02 Yorumla
Soran1 yılOrası doğru ama ben antidepresan aldığım için kimse benimle evlenmek istemez uzak durur diye düşünüyorum üzülüyorum
- 1 yıl
Çağ dışı olmayan birini bul o zaman sen de...
1 yılOnun yerine kitaplar oku düşünce şeklini değiştir sosyalleş insanlarla konuş. kesinlikle bu kusur değildir onlar gibi fesat pis olmaktan iyidir bu huyuna ilaç ile savaşmak yerine düşünce ve gelişimin ile savaş bu daha kalıcı ve etkili.
018 Yorumla
Soran1 yılDoğru lakin zamanım yok fazla bu dediğinize sınava hazırlanıyorum kaygılandım gittim doktor hap verdi
- 1 yıl
En çok neyi düşünüyorsun
Soran1 yılBaşarısız olursam
Aileme bişey olursa- 1 yıl
Nasıl ki senin aklın başında kendine bakıp kendinle ilgileniyorsan ailen de bunu yapacak kadar güçlüdür dimi bunu unut başarı ise eğer ki çok düşünürsen çalıştığın konular uyuşur unutursun
Soran1 yılDoğru tabiki ama elimde değil düşündüğüm için ders çalışamıyorum bide hap aldım bunun için üzülüyorum herkes deli gözüyle bakacak kimse benimle evlenmek istemiyecek bu yüzden
- 1 yıl
Herkesin belli belirsiz sıkıntısı vardır ve bu kusur değildir birazcık umursamaz ol 🙂
Soran1 yılUmursamaz olamıyorum çünkü sürekli bunun gelecekte bana sorun çıkaracağını düşünüyorum
- 1 yıl
Hiç çıkarmaz emin ol 🙂
Soran1 yılNerden biliyorsun
- 1 yıl
İnsanların nankör olduğunu görünce bu günler için pişman olacaksın emin ol 🙂
Soran1 yılBiliyorum çok nankör ama bir ömür oylede geçiremem
- 1 yıl
Çiçeği düşün başka bir şey düşün ama yoğun da olmasın o düşündüğün şey insan da 🙂 anlıyor musun
Soran1 yılKız bir ömür çiçek düşünerek geçecek değil ya 🤣
- 1 yıl
İnsan olmasın yeter 😃
Soran1 yılEvet aslında benim böyle düşünmem ve bu hale gelmem insanlar yüzünden
- 1 yıl
Bunu aklında tut
" Altından yapılmış insan da olsan sende çizik ararlar" anlıyor musun 🙂
Soran1 yılTabii bunu biliyorum zaten böyle olduğunu ama hani her şeyden öte antidepresan ve psikiyatri hakkında insanların kafasına yerleşmiş düşünceler var
- 1 yıl
Onları da unut gitsin onların yediği boktan şeyler var seninki onların yanında bir hiç 😃 ciddiyim 😃
Yalnız değilsin ve iyi ki varsın ♥️ Ben de kullanıyorum ve bu çok doğal bir durum iyileşeceğine inanıyorum 🤲🏻 Ruhumuz hasta olur ve iyileşiriz 😊 Kendini üzme ♥️🤲🏻
11 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler ama ben bu yüzden kimse beni istemez diye düşünüyorum üzülüyorum
1 yılÖyle hissetmemelisin. Yapman gereken bu. Nasıl yapacağın konusunda da nasıl ki grip olan kusurlu değilse bu da öyle bir durum. Sağlık ile ilgili durumların kusuru olmaz
17 Yorumla
Soran1 yılBenim için öyle fakat herkes öyle görmüyor bu yuzden kimsenin benimle evlenmek istemiyeceğini düşünüyorum
- 1 yıl
S. et herkesi. Herkesi mutlu etmek için yaşamıyorsun. Başkalarını bu kadar önemseme. Evliliğin de konuyla hiç alakası yok 😂 çok yanlış bir bakış bu
Soran1 yılPeki nasıl bakmalıyım
- 1 yıl
Antipsikotik ilaç kullanmıyor olmak kişinin sağlıklı bir zihne sahip olduğu anlamına gelmez. Yani seni dezavantajlı, tedavi olmayı reddedeni ya da hasta olduğunun farkında bile olmayan birini senden daha doğru biri yapmaz. Kendi mutluluğuna, sağlığına odaklan. Önce sen iyi olmalısın. Gerisi bi şekilde hallolur
Soran1 yılBen iyi olamıyorum
- 1 yıl
Olursun. Zamana ihtiyacın var. Bu duruma bir günde gelmediysen bir günde iyileşmeyi bekleme. Bazı şeyler zaman alır. Sabırla beklersin, bi bakmışsın ki geride kalmış. Hepsi geçecek emin ol
Soran1 yılBirde karşıma çok iyi temiz ve r insan çıksa anlayışlı her şey iyi olurdu
Kimseye söyleme antidepresan kullandığını onlar anlamaz. Sen kusurlu olarak da degerlendirme kendini belli bir yere kadar ilaçlara ihtiyacın olabilir bu gayet normal bir şey
13 Yorumla
Soran1 yılAma artık normal görmüyorum hatta aklıma geldikçe kendimden nefret ediyorum
Soran1 yılAslında evet insanların düşüncesine biraz önem veriyorum ister istemez manipüle oluyor insan
1 yılBende bir sorun var diyebilen hasta iyileşir. Bunu bana psikolog amca söylemişti. En azından kendinde birşeylerin doğru olmadığını bilerek gittin doktora. İyi olmak istediğin için gittin. İnan bir süreçte olacaksın da…
Daha kendinin farkında olmayanlar düşünsün ☺️👍
Geçmiş olsun.
02 Yorumla
Soran1 yılTeşekkürler mesele bu değil bu yüzden kimse beni istemez. Veya insanların duyunca ruh hastası psikolojisi bozuk diye düşünecek hakkımda
- 1 yıl
Bunu at kafandan!!!
Önce kendine inan. Puzzle olsun hayat… puzzledaki her parçanın illa bir eşi, dengi, karşılığı var. Sakin ol. Sana uyan parça gelir seni bulur. Zorla uydurmaya çalışma, bu seni daha çok kırar.
Umarım iyi olursun 👍
1 yılAnti depreşenin ağrı kesiciden bir farkı yoktur. Agriyinca bir yerin içiyorsan psikolojik ilaçlar da öyledir. Duzelene kadar içeceksin. Bir süre sonra azalta azalta bırakacaksın
02 Yorumla
Soran1 yılOnu biliyorum ama kendimi kendi kafamda eksik kusurlu kimsenin istemiyeceği evlenmek istemiyeceği biri olarak kodlamışım
- 1 yıl
Her malın bir topal alıcısı vardır 😂 sanki herkes 4/4’luk
1 yılKusur sende değil sana bana bize her sıkıntımızda Antidepresan denen zehirleri verenlerde.. İzzet güllünün videolarını izle YouTubedan çok iyi gelecek ilaçtan daha faydalı
06 Yorumla
Soran1 yılHangi videoları bir kaç tane izledim tatmin olmadım hep aynı şeyi bahsediyor ilaç kötü diye
- 1 yıl
Kötü çünkü, adam haklı.. ilaç dediğin şey sadece sadece kısa vadede rahatlama yapıyor asla iyileştirme yapmıyor üstelik içen kişiyi hasta moduna sokuyor, sen hasta olduğuna ikna oldukça asla iyileşemiyorsun, ömür boyu ilaca mahkum ediliyorsun. Evinde oturup videoları izleyip çürümeden mi iyileşmek yoksa ilaç bağımlısı mı olmak. Karar senin
Soran1 yılAblacım ben zaten sınava çalışamıyorum diye gittim adam ilaç yazdı bu kadar ben tabiki iyi olmak istiyorum ama bir kere bana bu psikolojisi bozuk damgası vuruldu o ne olacak diye düşünüyorum
- 1 yıl
Damga falan vurulmadı herkes kullandı bu ilaçları deli olduğumuz için içmedik, al işte sınav stresi var diye zehir ilaçları veren doktorlar yok olmadıkça kimse iyileşemez. Allah İzzet hoca gibi hocaların sayısını arttırsın
Soran1 yılSen hangi videoyu izledin kaç günde iyileştin
- 1 yıl
2 yıl oldu tam iyileştim diyemem. İyileşme dediğimiz şey aslında hislerimizi duygularımızı kontrol etmeyi öğrenmek, her korku atak halinin sonunun kötü bitmeyeceğini bilmek. Senin sorunun ne ise o videonun adını yaz. Mesela takıntı videosu yaz onunla ilgili tüm videoları her gün izle bi iki tane
kötü bakan kimse görmedim ben, herkes kullanıyor zaten. ayrıca bir tane hap içtiğin için kendini kusurlu hissetmemelisin, bunu da doktorunla paylaş lütfen. çok alakasız çünkü bu hissin.
01 Yorumla
Soran1 yılDoğrusu hem ben hissediyorum hemde bu yüzden kimse beni istemez diye düşünüyorum
1 yılBence söyleme ne kullandığını vitamin ya da kan ilacı de geç. Ama dikkat et bense yıllarca ilaç kullandım. şu an akatizi belirtilerim var. Bazı psikolojik ilaçların uzun süreli kullanımı ileride rahatsız edici yan etkilere yol açıyor. Akatizi nedir diye sorarsan internetten bak lütfen.
01 Yorumla
Soran1 yılYok ben sınav kaygısı için gittim doktor takıntı dedi 1 yıl kullanmalısın dedi bu kadar
1 yılBu kafadan çık fiziksel olunabileceği gibi ruhsal hastalıklar da olabilir ve bunun için tedavi olmaya çalışıyorsun. Sadece ilaca bağlanma kendini de geliştirmeye çalış umarım kısa zamanda iyi olursun.
013 Yorumla
Soran1 yılSağol ama ben bunun benim evlilik hayatımda olumsuz karşılaşacağını düşünüyorum kimse istemez antidepresan alan kızı
- 1 yıl
Bak muhtemelen sürekli almayacaksın zaten bunu. Bir süreden sonra doktor kesecek veya kesmese bile seven bir kişi senin yanında olur merak etme şimdiden bunlara girme iyice tetiklenirsin.
Soran1 yılOrası öyle ama insanların bakış açısı beni benden soğuttu inan artık yaşamanın anlamsız olduğunu düşünüyorum
- 1 yıl
Ben ruhsal rahatsızlıkların kendi kendimize çözülebileceğine inanan biriyim bunu dediğimde bazıları çok bilmiş diyecek ama bir şeyleri kendim yaşadığım için söylüyorum aşırı derecede değilse diye ekleyeyim bazı arkadaşlar farklı farklı şeyler demesin. Sadede gelirsek kendini iyileştirmek zorundasın kendini sevmek kendini iyi görmek. Mutlu olacağın şeyler yapmak hatalar yapmak. Bir söz duymuştum "sen kötüsün diye hayat durup sana yol vermeyecek". Bu sözü unutmamanı tavsiye ederim. Ve şunu da "mutlu olmak bir tercihtir".
Soran1 yılMutlu olmak bir tercih doğru diyorsun bu dediklerinin farkındayım lakin bu yüzden kimse beni istemez psikolojisi bozuk der diye üzülüyorum
- 1 yıl
Şu an ne anlatsam belki boş gelecek ama hayatta mutlu olmanın sırrı kendinle barışık olmak. Umarım bunu yapabilirsin ben insanların böyle hayatlarında mutsuz olduklarını görmekten nefret ediyorum. 1 hayatımız var öteki dünya var mı yok mu meçhul yaşamak lazım
Soran1 yılÇok mantıklı düşünüyorsun keşke bende senin gibi düşünsem zaten söylediklerinden bile anlıyorum öbürleri gibi çağıl olmadığını ama elde değil insanlar psikiyatriye gitmeyi delilik olarak algıladığı için böyle yerleşmiş kafama
Soran1 yılÇağıl değil cahil olacaktı 🤣
- 1 yıl
Hayatını sen değiştireceksin soran kişi djjxjx kimse sana uzun süre koy değneği olamaz. İntihara meyilli biri değilsindir umarım. Bu arada düşüncen için de teşekkür ederim
Soran1 yılYok intihar etmem tabiki
Soran1 yılAbartma sende 😂
- 1 yıl
İyi güzel kötü hissedersen yazabilirsin iyi günler diliyorum ama hayata daha farklı bakmayı unutma lütfen
Soran1 yılTabi teşekkür ederim
ben de selectra kullaniyorum 1 sene ilac kullanmak istemedim ama gerekli olduguna karar verdim ve su an Allah a şükür sağlıklıyım maşallah diyim kendime
zor süreçlerden geçtim ve bi de insanlarin ilac kullanmam hakkindaki dusuncelerini umursayamam maddi durumun imkan veriyorsa psikolog da iyi gelir diye dusunuyorum en azindan anlatio rahatlarsin ya da yazabilirsin psikologa gidemiyorsan yazmak beni çok rahatlatıyor mesela010 Yorumla
Soran1 yılKime desem psikolog boş diyor
Soran1 yılDüşünüyorum fakat babam psikolog boş vs diyor sürekli
- 1 yıl
yani ailen imkan sağlamıyorsa ikna etmeye calis ya da kabul et ve günlük tutmayi dene aklindan gecenleri yaz youtube videolari da rahatlatici olabiliyor ya da maddi durumun imkan veriyorsa kendin gidebilirsin ama asla boş olduğunu dusunmuyorum tabi iyi bi psikolog bulmak ve arastirmak onemli
Soran1 yılDoğrusu devlet hastanesine gittim psikoloğa çok boştu
Soran1 yılPsikolog şu an düşünmüyorum sınava hazırlanıyorum
- 1 yıl
Devlet hastanesinde psikolog yokki psikiyatri var
Soran1 yılDevlet hastanesinde psikolog var
Gizli Üye(25-29)1 yılHerkesin kusuru var. Sen en azından anksiyeteni kabul edip tedavi oluyosun, çevrendeki dalga geçenler kendilerinin, problemlerinin farkında değiller. Aklı başında olan hiçkimse sağlık problemi yüzünden kimseyi aşağılamaz.
113 Yorumla
Soran1 yılOrası öyle fakat bu yüzden kimse benimle evlenmek istemiyecek evlense bile beni diğer kadınlardan eksik kusurlu hissedecek
Cevap sahibi1 yılAy saçmalama yok öyle bi şey, fazla büyütüyosun. Birçok insan antidepresan kullanıyor
Soran1 yılDoğru ama bu yüzden kimse evlenmek istemez diye düşünüyorum
Soran1 yılBaksana bazılarının yazılarına
Cevap sahibi1 yılYahu o kafadaki insanlar zaten senden uzak dursun, niye hayatında sorunlu birisi olsun, böyle aşağılık düşüncedeki bi insanla evlenmek isteyesin ki? Çok güzel yorumlar da var. Karşına da öyle düşünceleri olan birisi çıkar ve güzel bi ilişkin olur diye düşünüyorum. Kimler kimler ne kusurlarla sevgili bulup evleniyor. Sen, seni daha iyi yapan bi ilaç yüzünden mi evlenemeyeceksin? Canını sıktığına değer mi ya
Soran1 yılHiç sorma günlerdir kendimi helak ettim üzülmekten
Cevap sahibi1 yılİlaç kullansan da kullanmasan da suratlarına dahi bakmayacağın, yanlarından tiksintiyle geçeceğin saygısız insanlar için üzülme hiç. Sen mesela, ilaca başlamadan önce, ilaç kullananlar için kusurlu insanlar, asla evlenmemeliler, ben ilaç kullanan birisiyle evlenmezdim şeklinde düşünüyor muydun?
Soran1 yılHayır tabiki ama aldıktan sonra alan birini istemiyorum
Cevap sahibi1 yılNeden?
Soran1 yılÇocuk sahibi olursan 2 ebeveyninde psikiyatri geçmişi olsun istemem ama eğer ben geçmişte almamış olsaydım eşim alsa sorun etmezdim
Cevap sahibi1 yılYani hasta olup psikiyatriste hiç başvurmamış ve hiç ilaç kullanmamış birisiyle evlenmeyi tercih mi edersin? Ya da mesela evlenmeden önce sıkıntısı olmaz, evlendikten sonra olur... Mesela işiyle alakalı bi sorun çıkar, ailesinden birisini kaybeder adam birden çöker... Hayatın ne getireceği belli olmaz ki hiç
Soran1 yılOna bişey diyemem sağlık olsun
Cevap sahibi1 yılYani hayatın ne getireceği belli olmaz. Bu kadar kasmamak lazım
Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Kullanmayanların ve hatta gerile gerile kullanmadığını söyleyenlerin de bu ilaçlarla tanıştığına şahit olduk sıkıntı yok asla takma kafana
02 Yorumla
Soran1 yılOnu bende biliyorum fakat bu psikolojisi bozuk etiketi koydu benim üstüme bu yüzden iş hayatımda olumsuzluk yaşayacağım evlilik desen zaten kimse antidepresan almış biriyle evlenmez insanlar hoş görmüyorlar
1 yılNe alakası var organlarımız nasıl işleyişi bozuluyor hastalanıyorsa ruh sağlığımız da böyledir gerekirse almalısın almasan daha iyi ama bunu bilinçle aşabilirsen ilaca gerek kalmaz kusurlu değilsin
00 Yorumla
1 yılYaşım 22 ve 5 yildirBende kullanıyorum her bırakmaya çalıştığımda eskisinden de kötü oluyorum ama bu sefer bırakmayı düşünmüyorum memnunum ben ztn insanlar bilmesede olur insanlar herşeyi yargılıyor kimi der yaşın daha kaç kimi der ne derdin var falan filan gereksiz eleştiriler senin benim gibi kullanan çok insan var bu bı kusur değil
00 Yorumla
1 yılalnında mı yaızyor antıdepresan alıyor bu kusurlu dıye?
sen kusurlu goruyorsun ılac kullananları ve kendınıde etıketlıyorsun
01 Yorumla
Soran1 yılDoğrusu çevreden öyle gördüm çocukluktan beri
1 yılPsikologlara gerçek hastalar gitmiyor. Onların hasta ettikleri gidiyor. Rahat ol o yüzden
32 Yorumla- 1 yıl
Bugüne kadar gördüğüm en kaliteli yorumlardan biri.
- 1 yıl
Teşekkürler Berkay gerçekler böyle ülkemizde
Gizli Üye(30-35)1 yılBende epilepsiyim. Epilepsi ilaçları kullanıyorum. Bende bu yüzden kendimi eksik, kusurlu hissediyorum. Nöbet geçirdiğimde bunun konuşulması çok üzüyor. İlacımı içerken başkasının görmemesi için gizli içiyorum…
anlıyorum sizi
08 Yorumla- 1 yıl
Bu ardada epilepisisi olan kişiler dosyalan girmiyor biliyor musun
- 1 yıl
Epilepsi tanısı aşan kişilerde depresyon çok az görüşmüş bence şanslısın
Soran1 yılDosyalan girmiyor ne demek
Soran1 yılRabbim şifa versin sizede ama epilepsi psikolojik mi
- 1 yıl
Dperyson yazacaktım
- 1 yıl
Psikolojik değil epilepsi ama garip bir bağlantı var epilepsisi plan kişilerde depresyon dah az taşınıyormuş bir makalesi vardı
Soran1 yılAnladım
Cevap sahibi1 yılSağolun
Gizli Üye(18-24)1 yılKendini kesinlikle kusurlu hissetmemelisin çünkü bu kesinlikle kusur değildir doktorlar bile kullanıyor diye duymuştum bu arada ne için kullanıyorsunuz acaba faydasını görüyor musunuz
13 Yorumla
Soran1 yılKaygı için gittim
Cevap sahibi1 yılAntidepresan iyi geldi mi acaba
Soran1 yılDoğrusu bu tık iyi gelmeye başladı bir ay oldu sormadan bıraktım doktora 10 gün oldu
Yorumdakileri takma klasik turkiye toxicleri doluşmuşlar hemen kusurun yok kendine de güven
14 Yorumla
Soran1 yılOnlara cevap vermek lazım ama
Soran1 yılMoralimi bozmuyorum onlar kim ki moralimi bozayım sadece kendimi eksik kusurlu hissediyorum bu sebeple kimse evlenmek istemiyecek veya istese bile başıma kalkacak diye korkuyorum
1 yılBence kimseye söyleme ve günümüzde kullanmayan yok gibi bir şey
14 Yorumla
Soran1 yılZaten öyle kimseye demiyorum fakat evelecegim kişinin bilmeye hakkı yok mu
- 1 yıl
Gerek yok bence
- 1 yıl
Kusursuz hiçbir şey yok, canlı cansız. Çok ağır ve hızlı ilerleyen bulaşıcı bir hastalığa yakalanınca bunun tedavisini aramıyor muyuz? Hem kendimize hem çevremizdeki insanlara karşı bir hak ve görev tedavi olmak. Herkesin başına gelebilecek bir kanser veya trafik kazası ya da grip gibi bir şey istemesek de hepimiz yaşayabiliriz bunu. Bence herkese söylemek doğru değil ancak hayatınıza girecek ve evleneceğiniz insan bunu bilmeli ve hakkı. Aksini yapmak ve bunu gizlemek zaten doğrudan bu durumu kusur olarak kabul edip o insanı kandırmak olur.
Soran1 yılBen bunu zaten normal olarak görüyorum insanlarada kulak asmiyorum ama artık yoruldum bunları duymak beni benden soğutuyor 😔
1 yılİnsanları diktir edebilsen ne anksiyete kalır ne o his
11 Yorumla
Soran1 yılNe alaka
- Sağlık konusunda 339 cevap paylaştı.
1 yılBende kullanıyorum 3 kutu kimi ne ilgilendirir ve kime ne kimseye söylemiyceksiniz bu ilaç sizin rahatlamanın için
00 Yorumla Hayır kesinlikle kusurlu değilsin.. İnsanız ve çok hassas dönemlerden geçip, bir desteğe ihtiyacımız olabilir...
00 YorumlaBende öyle hissediyordum ama öyle olmamak gerekiyor çünkü bazı kişilikler çok hassas o yüzden sal gitsin seni kabul eden böyle kabul etsin
00 YorumlaBende almak istiyorum ama bu ilacı kullandığında devlet memuru olamıyorsun
04 Yorumla- 1 yıl
A öyle mi peki başka ne olamiyosun
- 1 yıl
😟😞 üzüldüm
Soran1 yılAbartma kardeşim yok öyle bişey bazı memurluk alımında engel
Sacmalama kullanmayan insan sayisi günümüz de iyice azaldi. Kendin icin ne gerekiyorsa tabiki onu yapacaksin. boş ver milleti onlar hep konusur
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)1 yıltranko buskas selectra kullanıyorum okb tanısı koydu birde panik atak başlangıcı umurumda degil kimin ne düşündüğü önemli olan kendi iç huzurum ve sağlığım bence sen sen böyle şeyleri kafaya takma hayatına dim dik devam etmeye çalış
03 Yorumla
Cevap sahibi1 yılkas iskelet gevşemesi medezepam ilaç gurubu içerisinde bagimlilik yapan bir ilaç ama umursamıyorum
Gizli Üye(36-45)1 yıltranko buskas selectra kullanıyorum okb tanısı koydu birde panik atak başlangıcı umurumda degil kimin ne düşündüğü önemli olan kendi iç huzurum ve sağlığım bence sen sen böyle şeyleri kafaya takma hayatına dim dik devam etmeye çalış
06 Yorumla
Cevap sahibi1 yılbu ilaclari kullanmanın dertle ne alakası var
Cevap sahibi1 yıliyiyim zaten güzel dileklerin için tskler yatalak hasta değiliz biz sadece duygularımızda dalgalanmalar oluyor onu stabil bir hale getiriyoruz
Gizli Üye(25-29)1 yılkolun kırılsa ve sargıya alsalar tedavi için kusurlu olacak mısın? hayır. bu da aynı şey. gözle görülemiyor olması bir rahatsızlık olduğunu ve tedavi sürecinde olduğu gerçeğini değiştirmez. hastalıklar kusur değildir. gelirler ve geçerler. anlam yüklemek çok mantıksz
01 Yorumla
Soran1 yılHastalık gelir geçer bunu ben de biliyorum bu normal bir şey ama insanlar bakış açısı gerçekten çok kötü ve bazen öyle yorumlar görüyorum ki yok işte böyle insanlar herkesin hayatını mahveder herkesin hayatını karartır şöyle böyle yani sırf bu yüzden artık kimsenin benimle ilgilenip bile düşüneceğine inanmıyorum
Eski kafa onlar işte ne yaşadığına bakmıyorlar her şey gönlünce güzel insan.
06 Yorumla
Soran1 yılSağolun
Soran1 yılİşte asıl üzüldüğüm 😞
Soran1 yılYahu bırakmak sorun değil mesele benim psikiyatri geçmişimin olması
Antidepresan ben de uzun zamandır kullanıyorum, duygularımı köreltiyor. Yeni mi başladın?
03 Yorumla
Soran1 yılYeni başlamadım alıp bırakıyorum kaygı için alıyorum ben
Soran1 yılBen kullanmak istiyorum ama antidepresan alan kızları kimse istemiyor evlilik düşünmüyorlar
1 yılBu bir kusur değil ama çok zararlı zamanla seni çok unutkan bir insan yapabilir.
01 Yorumla
Soran1 yılZaten unutkanım çok fazla
1 yılTakanları salla gitsin hayatından. Önemli olan senin sağlığın. Sonuçta keyfinden içmiyorsun o antidepresanI
00 YorumlaMerhabalar
12 yıldır antidepresan içiyorum korkma anormal durum yok03 Yorumla
Soran1 yılHayır
1 yılDoktor kontrolünde aldığım sürece sıkıntı yok, asıl almamak kusurlu bir durum olurdu
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılTakinti icin anksiyete icin ilac bir boka yaramiyor genelde boyle doktorlar ugrasmamak basindan salmak icin ilac yazip manipule edip gönderiyor takintinin tek caresi terapi onun disinda ilac icmen vucudunu gereksiz yere zehirlemekten baska bir ise yaramiyor cok cok cok iyi bir uzmana gorunmeni tavsiye ederim
12 Yorumla
Cevap sahibi1 yılSenin gittigin psikiaytri iyinolmayi birak psikisyatri mi degil mi ondan bile suphe ediyorum
Cevap sahibi1 yılIyi olmayi*
Gizli Üye(25-29)1 yılDoktorlar bile kullanıyor. Tek kullanan kişi sen değilsin. Böyle düşünerek rahatlayabilirsin. Bitki çayı içmek gibi bişey olarak düşün ve herkese söylemek zorunda da hissetme..
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılİnan piskologa gerçek hastalar değil gerçek hastaların hasta ettiği kişiler gidiyo
O asalklari takma sen11 Yorumla
Soran1 yılOrası öyle ama sorsan
1 yılKesinlikle bir kusur değildir. Asla insanların seni aşağı çekmelerine izin verme.
00 YorumlaBu zamanda insanların 50%si kullanıyor zaten merak etme 😂😂
00 Yorumla- Sağlık konusunda 1,1b cevap paylaştı.
1 yılSiz kusurlu değilsiniz neredeyse herkes ilaç kullanıyor
00 Yorumla Sebebi yine insanlar hassas kişiliğe sahipsen kullan iyi ne geliyorsa onu yap
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)1 yılAntidepresan kullanmak, bir tedavi sürecinin parçası ve bu, sana yardımcı olmak için seçilmiÅŸ bir yöntem. Kimse kusurlu deÄŸil, saÄŸlığınla ilgilenmek ve kendine iyi bakmak, çok deÄŸerli bir ÅŸey. Birçok insan benzer tedaviler alıyor ve bu tamamen normal bir durum. Kendini daha iyi hissetmek için bu adımı atıyorsan, bu, güçlü bir hareket. Kusurlu hissetmek yerine, bunun kendine karşı bir özen gösterme olduÄŸunu unutma
00 Yorumla
1 yılÇok fazla kişi kullanıyor görüyorum duyuyorum sakın kendini öyle hissetme kendini yıpratma lütfen
00 Yorumla- Devamını Gör (78)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer