Çok tipsiz ve mutsuzum ne yapmalıyım antidepresan mı kullanmak zorundayım?

Çok mutsuzum lisedeyim sınıfta güzel ama leş kızlar var bunlar beni alay konusu yapıyor, erkekler zaten sürekli dalga geçiyor, erkekten nefret ettim asla evlenmeyeceğim, öğretmenlerde çok vasıfsız, sarı saç mavi gözlü olmazsan adam yerine koymuyorlar ilgi hep onların üstünde yani sanki Alman lisesine gidiyorum öyle bir ırkçılık tip seçme var nasıl bir yere düştüm ben amünyüm, tabii ki hiç çalışamıyorum derslerim çok kötü dersin başına oturuyorum aklıma bana ne kadar çirkinsin dedikleri geliyor bu dikkat eksikliği mi acaba?
Çok tipsiz ve mutsuzum ne yapmalıyım antidepresan mı kullanmak zorundayım?
Cevapla