Depresyon ve ilaç kullanmaktan bıktım artık dayanamıyorum ne yapmalıyım?

Distimik yani depresif kişilik bozukluğu varmış sürekli ilaç kullanıyorum kullanmadım ilaç kalmadı ama hala iyileşmedim yaşım 25 oldu artık yolun sonuna gelmiş gibi görünüyor askerdeyim ve içine kapanık oluşum daha da zor günler yaşamama neden oluyor sanki dünyadan hayattan kopuk yaşıyorum kimseyle sohbet etmiyorum 4 ay oldu askerdeyim ve hala samimi arkadaşım yok çarşıya bile tek gidip geliyorum hiç kız arkadaşım dahi olmadı. Artık bittim tükendim mücadele edecek halim kalmadı iyice saldim nolacak böyle
Depresyon ve ilaç kullanmaktan bıktım artık dayanamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla