Türkiyenin obezite de dünya 1. si olmasına ne diyorsunuz? Sizce hükümetin suçu mu? Yoksa benim suçum mu?

Türkiyenin obezite de dünya 1. si olmasına ne diyorsunuz? Sizce hükümetin suçu mu? Yoksa benim suçum mu?

Bİliyorsunuz zira ülkeyi 23 senedir yönetip, her türlü gıdanın içine zehir katan firmaları denetlemeyen benim...

Türkiyenin obezite de dünya 1. si olmasına ne diyorsunuz? Sizce hükümetin suçu mu? Yoksa benim suçum mu?
Cevapla