Dünyanın obez haritasına göre Türkiyenin konumu hakkında ne düşünüyorsunuz?

İstatistiğe göre 2035 yılında Türkiyede yetişkinlerde obezite %55 gibi ciddi bir düzeyin üzerine çıkıyor. Her 2 kişiden 1i obez olması ön görülüyor.
Bu bence et ağırlıklı gıdaların pahalı olmasından dolayı insanların ekmek ve hamur işi gıdalara yoğunlaşması sonucu oluşuyor.
Dünyanın obez haritasına göre Türkiyenin konumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Dünyanın obez haritasına göre Türkiyenin konumu hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla