1 yılEl bileğini besleyen damarların geçtiği Dilek üzerinde karpal tünel dediğimiz bir yapı bulunur bu Yapı zaman zaman el hareketlerinin ve kasların kasılmasına bağlı olarak tünelde daralma meydana gelebilir Bu da parmak uçlarında sinirler de gerilme hassasiyet Ağrı ödem ve şişme yapabilir
11 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Sağlık konusunda 3b cevap paylaştı.
1 yılBelki bir böcek bir şey ısırmış olabilir ya da farkına varmadan incitmiş olabilirsin yanlış bir hareketle.
Biraz daha bekle, geçmediyse git doktora. Geçmiş olsun.
12 Yorumla- 1 yıl
Rica ederim
1 yılFark etmeden bir yere çarpmış olabilirsin. O anda anlamamıştırsın ama sonrasında soğudukça ağrı başlamıştır. Ezik olabilir. Dolayısıyla şişmesi ondan olmuştur.
14 Yorumla- 1 yıl
Fark etmemiş olabilirsin işte :)
Başka bir şeyden olamaz çünkü. - 1 yıl
Doktora görünmen şart geçmiş olsun.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
33Cevap
- Sağlık konusunda 39,9b cevap paylaştı.
u 1 yılböcek ısırığı olabilir belki de ya da bir yere çarptıysan fark etmeden çok geçmiş olsun düzelir inşallah
12 Yorumla- 1 yıl
Teşekkür ederim canım ♥️
- 1 yıl
Rica ederim ablacım <3
- Sağlık konusunda 417 cevap paylaştı.
1 yılDamar damar üstüne biner bazen incinir bir kremle ov masaj yapıp ki şişlik dağılsın açılsın parmak
29 Yorumla- 1 yıl
Bel kremi gibi bişey olsun kaslar açılır yeni daha özel dönem vücut stresli yavrum olmadı bi acile bakıl öperim o parmağı ben kıyamam bacıma🥰😘😂🤗
- 1 yıl
💋 güzelce hareket ettir aç kapat parmakları muz ve süt iç ye bu dönem bir de stres te kasar vücudu 🤗😘🥰
- 1 yıl
Biliyorum hissediyorum ama burası herkese açık diye misalleme yaptım çünkü o senin Özel'in anlatmak istersen ki bu güven zamanla olur her daim biliyorsun ben nerdeyim 🤗🙏😘🥰💃✨
- 1 yıl
Rica ederim balım tabikide düşünücem kardeşimi😘🥰
1 yılGeçmiş olsun öncelikle ama böyle durumlarda uzman görmesi gerektiğini düşünüyorum. Yoksa burada ne arar doktor. Gerçi herkes bilir şimdi 🤣
12 Yorumla- Sağlık konusunda 475 cevap paylaştı.
1 yılOrtopediye görünmen lazım ablam.
Geçmiş olsun. 🥺🥺
Kireçlenme ya da enfeksiyon da olabilir.
12 Yorumla- 1 yıl
Rica ederim ablam.
Haşere ısırığı olabilir anı zorlama dan olabilir
21 YorumlaSağlık konusunda 592 cevap paylaştı. Cok gecmiş olsun doktora gittin mi? Umarim gecmiştir
16 YorumlaGeçmiş olsun damar damar üstüne binmiş olabilir nasıl oldun
12 Yorumla
1 yılDurduk yere olması garip. Sinir hastalıklarına git belki dama tıkanması olmuştur
13 Yorumla- 1 yıl
Geciktirme doktora git
Sağlık konusunda 2,6b cevap paylaştı. Çok ihtimal var abla, en başta sinir sıkışması olabilir, geçmiş olsun ❤️🙏🏻
13 Yorumla
1 yılAynı sorun benim ayağımda rutin olarak belli aralıkla oluyor, nedenini yıllardır çözemedim...
17 Yorumla- 1 yıl
Defalarca gittim, bir çözüm yok...
- 1 yıl
Ayağımın davul gibi şiş olduğu zamanlarda bile bir şey yok dediler 😂
- 1 yıl
İkimize de geçmişler olsun, tenk yuuu : ))
1 yılEnfeksiyon olabilir.
Geçmiş olsun.
11 YorumlaTam olarak neresi ağrıyor? Bütünü mü? Eklem bölgesi mi?
14 YorumlaÖdem vardır içinde belki iltihap falan.
Ama çok ağrıyorsa doktora hemen14 Yorumla
1 yılDediklerinize göre damar damar üstüne gelmiş olabilir masaj yapın sıcak suyla belki geçer
11 Yorumla
1 yılKramp girmiş olabilir magnezyum ve d vitamini eksikliği olabilir en iyisini doktor bilir geçmiş olsun
11 YorumlaAni bi harekey mi yaptın damar samara binmiştir sıcak su sabun ile ovalayarak yıka kas gevşetici sur gecer
12 YorumlaRomatizma gibi bir şey olabilir mi ki acaba bi baktırın derim…
10 YorumlaAni bir hareket yaptıysan parmağında sorun olmuş olabilir istersen acile git ne olur ne olmaz geçmiş olsun
12 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılBu ölümün habercisi ☠️ canın parmağından çıkıyor ruhun alıp gidiyor 👻
10 Yorumla
1 yılBeni dinlemiyorsun ondan 😀
111 Yorumla- 1 yıl
Hastaneye git geçmiş olsun
- 1 yıl
Takılıyom ya şaka yapıyorum naptın elin nasıl oldu
- 1 yıl
Şiş mi hala
- 1 yıl
Şeker falan olmasın şekerdede parmaklar şişer el ayak parmağı.. sen bi test yaptır baktır
- 1 yıl
Bende sinir sıkışması oldu ama bi yerim sismedi
- 1 yıl
Sen hastaneye git sağlık ocağına bi danış
- Sağlık konusunda 388 cevap paylaştı.
1 yılYa doktora git ya okutturmaya :>
112 Yorumla- 1 yıl
Hoca yok mu okuyan? Ondan :)
- 1 yıl
Valla ben de okurum da nefesim o derdi çözer mi bilemem :>
- 1 yıl
Ben okuyum, dikkanda basınçlı hava p kompresörü var. Onunla üfletsek olma mı?
- 1 yıl
Ne güzel işte. Uçuran hoca diye nam salarım.
- 1 yıl
Az daha uğraşsak şiir de yazacan sen :>
- 1 yıl
Peki efendim :)
Parmak anevrizmasi olabilir
14 Yorumla
1 yılNazar nazar geçmiş olsun
12 Yorumla- 1 yıl
Muhtemelen
- Sağlık konusunda 546 cevap paylaştı.
u 1 yılGeçmiş olsun geçer bence
11 Yorumla
1 yılböcek falan mi isirdi yoksa
17 Yorumla- 1 yıl
gecmis olsun buz elma puresi sar doktora gidene kadar agrisini hafifletir
- 1 yıl
saglik ocagina ugra bi belki önemli biseydir
- 1 yıl
rica ederim güzellik gecmis olsun tekrardan
1 yılHemen hastaneye git kan pıhtılaşması olabilir
17 Yorumla- 1 yıl
Kendi vücudunu bizden daha iyi tanıyorsun Umarım her şey daha iyi olur sağlıklı günler dilerim
- 1 yıl
Fizik Tedavi konusunda bilgi sahibiyim muhtemeldir magnezyum eksilmesi yaşıyorsun düzenli olarak bir hafta boyunca yumurta yersen biraz daha kendine gelebilirsin
- 1 yıl
Imkanların varsa kolajen desteği de al derim
- Sağlık konusunda 404 cevap paylaştı.
1 yılSinirlerinden olabilir
17 Yorumla- 1 yıl
Çok stres sinir yapma kendine bırak sal gitsin 2 günlük dünya bir varız bir anda yok olacagız
- 1 yıl
Bu şekilde hep kendini üzer ve zarar verirsin nereye kadar peki bu soruyu aynada ya da geç kendine başına kendine sor kendinle konuş iyi gelir ben öyle yapıyorum kendimle konuşur dertleşirim ya da tanımadıgın birisine anlat en azından içini rahatlat
- 1 yıl
Mutlaka denemelisin Ben teşekkür ederim tenezül edip vakit ayırıdgın için
1 yılgeçmiş olsun daktıra görün
10 YorumlaTers hareket yapmışsındır.
10 YorumlaGeçmiş olsun şimdi nasılsın
10 Yorumla
1 yılKas sıkışması olabilir
10 YorumlaUyuşma var mı
15 Yorumla- Sağlık konusunda 1,2b cevap paylaştı.
1 yılkas sıkışması
110 Yorumla- 1 yıl
ömür boyu
- 1 yıl
he ya he
- 1 yıl
parmağınımı kıskanıyorum:)
- 1 yıl
belli ederimdeneyse son söylediğim geçerli :)
- 1 yıl
:)
- Sağlık konusunda 497 cevap paylaştı.
1 yılAyak parmağı olsa gut derdüm de
10 Yorumla Hangi parmak
116 YorumlaSol mu sağ mı parmak
18 Yorumlaarı mı soktu
12 YorumlaDoktora git hemşerim
13 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılGeçmiş olsun
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)1 yılHangi parmak 👹👹👹 çok kullanma 👹👹
00 Yorumlaomentanrim
10 YorumlaGeçmiş olsun
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer