Sağlık Hastanede staj yaparken bana bardakta kola verdiler içtikten sonra regl olamadım niye? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Bir şey yaptığımı hatırlamıyorum Güncellemeler1 yıl Regl günüm gelince regl olamadım işte 50 gün Hastanede staj yaparken bana bardakta kola verdiler içtikten sonra regl olamadım niye? Cevapla Staj Soruları Hasta Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Kamdu Takip Et Guru Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Kadınlığın da o kolanın boğazın dan akıp gittiği gibi gitti 😂 0 0 Yorumla
u seanfey Takip Et Master Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Sağlık konusunda 536 cevap paylaştı. kolayı düzgün içmedin demek ki 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Kadınlığın da o kolanın boğazın dan akıp gittiği gibi gitti 😂
Ne alakası var
Olman mı gerekiyordu o gün
kolayı düzgün içmedin demek ki
İcmeseydin
Şap attılar heralde içine 😀😀
Hormonla alakası var