E nabızda haberim olmayan tanı?

Yillar once hastaneye ic hastaliklar icin gittigimde doktor yoktu ve stajyer muayene etti beni, anksiyete tanisi koymus arkadaslar asiri sacma bir durum oyle bir sey yok ve simdi hostes olmama engel bir durum cunku psikolojik tani olarak gorunuyor ne yapmam gerekiyor lutfen aynisini yasayan varsa ne yaptigini soyleyebilir mi?

E nabızda haberim olmayan tanı?
Cevapla