Yaşım 23 glukoz 240 HbA1c 10.4 çıktı :(( bundan sonra ne olacak bilen var mı?


Bir kaç gün sonra doktora gideceğim ama çok korkuyorum sizce ne olur? Bilen var mı veya bu durum da olan varsa yardımcı olsun lütfen :((

Yaşım 23 glukoz 240 HbA1c 10.4 çıktı :(( bundan sonra ne olacak bilen var mı?
Cevapla