İnsanlarla temas kurmaktan hoşlanmıyorum bu kişiler yakınlarım olsa dahi psikoloğa gitmeli miyim?

Merhaba Temastan hoşlanan birisi değilim birisi bana dokununca mutsuz oluyorum hatta midem bulanıyor etrafımda ki arkadaşlarım bunu kasıtlı yaptığımı düşünüyor fakat aileme bile bu şekilde davranıyorum durumu düzeltmek istiyorum çünkü insanlar onları sevmediğimi düşünüyor bu yüzden psikoloğa gitmeli miyim

İnsanlarla temas kurmaktan hoşlanmıyorum bu kişiler yakınlarım olsa dahi psikoloğa gitmeli miyim?
Cevapla