Psikoloji okuyorum ama insanlara giderek düşman oluyorum, ne yapabilirim?

Kimseye iyi gelmek falan istemiyorum son birkaç aydır dışarıya kendimden çok verdiğimi ve bunu birçok insanın aslında hak etmediğini fark ettiğimden beri, herkesin pislik olduğunu düşünmemden dolayı insanlara da düşman olmaya başladım, hak yiyorum, kötü bencil davrandığım oluyor. Üstüne para verilse bile terapi vermek istemiyorum, zaten ataması da yok, lanet olsun neden seçtiysem bu bölümü. Ne yapabilirim, tavsiyeniz var mı

Psikoloji okuyorum ama insanlara giderek düşman oluyorum, ne yapabilirim?
Cevapla