Kişilik Bozukluğu, Asosyallik ve Nefret Hakkında Ne Yapmalıyım?

Merhaba, değerli kullanıcılar bana x diyebilirsiniz hayatım doğduğumdan beri sorunlu bir kişiliğe sahibim ve hala yerine oturmuş değil nasıl anlatsam bilemiyorum bu güne kadar ne bir arkadaşım ne bir sevgilim ne de sevdiğim biri olmadı ve yalnızım çevrem de yok sohbet edeceğim kimselerde. Eskiden çok inançlı bir kişiliğim vardi camiye gider namazlarımı aksatmazdım ama bu aralar Allahın varlığını sorguluyorum ve icimde bitmek bilmeyen bir adalet arayışı var. Sokakta mutlu insanları, çiftleri görünce içimde bir öfke patlıyor nabzım yükseliyor ve terliyorum. Genelde uğursuz bir kisiligim var elimi neye atsam orda bir kaza devrilen birşey oluyor. Insanlar beni görünce tip tip bakıyor dahada kızıyorum. Bazı günler herşeyi öğrenmek istiyorum çalışıyorum sonra bu his kayboluor sonra kendime kızıyorum. Kafamda aslında o kadar çok şey varki bazen geceleri kendi kendime konuşup kafamda çeşitli komplolar hazırlıyorum bu komplolar çoğu kendime olsada ara sıra mutlu insanlarıda kapsıyor. Ailemle de bu aralar sorunlarımız var iyice hayattan soyutlaştım ruh gibiyim gülemiyorum eglenemiyorum boynuma tasma takmışlar gibi hissediyorum. Psikolojikman çökmüş hayata karşı hicbir beklentim yokmuş gibi hissediyorum. şu an bile bu metni yazarken icimde bir öfke var kendime karşı bilemiyorum se7en izlediyseniz belki 7 buyuk günah var gunahlarim yavas yavas arttigini ve degistigimi hissediyorum özümde cok iyi bir insanımdır bir kişiyle bile ne kavga ne sozlu tartışmaya girmedim tavsiyeleriniz nelerdir psikolog önermeyin ilaç ve paradan başka birşey değer vermiyorlar.
Kişilik Bozukluğu, Asosyallik ve Nefret Hakkında Ne Yapmalıyım?
Cevapla