Kendini nasıl boy kilondan ötürü mutlu hissedersin? Nasıl üzgün hissetmezsin?

Ben 160 civarıyım ve kilom 70. İnsanların ideal kilo 50 demesi beni cidden üzüyor. Bari 60 olsa yani 65 e de şişman diyen çok. Yüz güzelliği olarak şanslı olduğumu düşünüyorum ve çevrem de çoğunlukla güzel olduğumu düşünüyor. Bence kilolu durmuyorum giydiğim kıyafetler içinde. Ama sosyal medyada kilolu denmesi beni üzüyor. (İdeal kilomu sormuyorum. Kendimle nasıl daha barışık olurum onu soruyorum) Bu psikolojiyi nasıl yenebilirim?
Kendini nasıl boy kilondan ötürü mutlu hissedersin? Nasıl üzgün hissetmezsin?
Cevapla