Şişmanlar daha mutlu 😂

Kilo olarak hangisine benziyorsunuz?


Var vermeye çalışıyorum kilolarımı
Ama Etliyim Butluyum mutluyum felsefemden vazgeçmem
var evet bn bölede mutluyum diyorum
Fazla kilom yok. Dikkat etmezsem kilo alıyorum.
Kilom var ve mutsuzum
Cevap
7Cevap
Fazlalık kilom yok şükür ama şişman olsaydım zayıflardım kilolarımı kabul etmezdim
Şişmanlık kötü bir sey cok şükür degilim umarim hastalık vs yuzunden de almam
Kilo almaya çalışıyorum ben😂
en soldaki adamı bir an kendim sandım :D
Mutlu filan değilim diyet yapıyorum jsjsj
Hepsi iģren benim omuzlarım geniş ve göbeğim yok..
Kilolarımla mutluyum, alıkmayın :D
Kilo kimseye yakışmaz kimse mutlu değil
Tığ gibiyim 😅
Yok.
Var ve mutlu değilim
İdeal kilomdayım.
Yoktur
Sağdan ilk
Mutluyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar