Çok kilo almışsın lafı çok sinir bozucu değil mi?

Aa çok kilo almışsın. Teşekkür ederim ben malım bilmiyorum kilo aldığımı sanki. Param var yiyorum sorunu değil. Derdim var yiyorum veremiyorum bende memnun değilim benimde sorunum bunu sen söyleyince bana iyilik yapmış olmuyorsun. 109 kiloyum ve ben bu kiloya isteyerek gelmedim bir sürü psikolojik sorunum olduğu için geldim.
Çok kilo almışsın lafı çok sinir bozucu değil mi?
Cevapla