AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Belkide bir vitamin eksikliği ya da hormonlardan ya da kullandığı bir ilaçtan kaynaklı olabilir
Bilmiyorum ki aslında öyle de değil bence direkt alışkanlık hafta içi de mesela 8 olmadan uyuyor ve bu durum beni çok rahatsız ediyor telefon ile bile konuşamıyoruz
Enerjisi düşük bir insan heralde. Bu adam şimdi böyleyse 40larına gelince nasıl olur sen düşün.
Açıkçası bende böyle düşünmeye başladım tabiki yorgunluk olur ama bu fazla ki kendi işim ondan daha yoğun ve stresli ne yapacağımı bilmiyorum onunla konuştum bu durumu ama benim kuruntu yaptığımı düşünüyor ne yapabilirim?
İstersen özele gel benzer bişey yaşıyoruz
Ben bunu kullanmayı bilmiyorum özelden nasıl yazabilirim yardımcı olur musun
Sana istek attım kabul et
Fazla görüşme olursa bıkarsınız en iyisi az görüşmek
Sorun fazla görüşmek değil ki hiç görüşmemek
Hafta sonu yüzyüze hafta içi görüntülü olsa yine iyi
Yani
Sadece haftasonu görüşmek yetmiyor mu, daha ne olsun? Tâbiki de eğer çalışıyorsa, yorgun olması ve uyuyup dinlenmesi çok normal.
Anlatmaya çalıştığım şey bu değil. Hafta sonu belli bir gün buluşmak rutin haline geldi. Yeri gelir 3 günde bir görüşürsün işin olur 10 gün sonra bunu bir sistematiği olmaz. Hafta içi ile gidiyorum diye 8 olmadan uyuyor ve benim eve gelmem 7 yi buluyor düşünsenize aileme bile vakit ayırama oldum sizce bu normal mi? Ne yapmalıyım
sana zaman ayıran enerjin bir nişanlı bulabilirsin.
bu konuyu onunla konuş
Konuştum defalarca işleri çok yoğun ondan kaynaklı olduğunu söylüyor hafta içi 8 olmadan uyuyor eve gelip onunla uyumadan konuşayım diye kendime ve aileme zaman ayıramaz oldum. Ona karşı sürekli söylendiğimi düşünüyor ne yapabilirim
Böyle yapmaya devam ederse ayrılacağını söyle, belki kendine çeki düzen verir.
Peki bu çok ciddi olmaz mı? Erkekler biliyorsunuz her konuyu hemen ciddiye alıyor. İyice dönülmez bir noktaya gitmeyelim?
Eyer gerçekten seviyorsa zaten sana zaman ayırır. Kendinden ödün vermeye mecbur bırakmaz seni ilişki asla tek taraflı yürümez seni yorar, ilişkiniz için onunda çabalaması lazım
Tekrar konuşacağım teşekkür ederim şimdilik başka yol yok gibi
Seviyo mu seni
Evet bundan şüphem yok
peki sen
Tabiki de seviyorum yoksa neden bu kadar tahammül edeyim
O zaman sen dahaçok seven taraftasın
Bence evet
Sen onun yanına gittiğinde nasıl gidiyosun? Yani mutlumu mutsuz mu çok mu mutlu çok mu enerjik veya enerjisiz
Çok mutlu bunu da hep belirtiyorum hatta daha sık görüşelim özlüyorum diyorum sürekli ama bu durum can sıkıcı bir hal almaya başladı artık
Şimdi kendini onun yerine koy :) O nasıl geliyodu
O da çok mutlu ama anlamıyorum çözemiyorum inan ki
Çok mu çalışıyor? Belki rahatsızlığı vardır kan falan verse en azından yorgunluun nerden geldiği anlaşılır. Kan değerlerinde sıkıntı yoksa sıkıntıyı daha iyi anlamış olursun :D
Olabilir kan vs gibi bir durum ama ne olursa olsun bu sebep mi? Mesela bir olur iki olur hep böyle. Normalde her fırsatta çıkıp gezer nişanlılar ki ailemiz de bu konu da anlayışlı ama biz uzak ilişki yaşıyor gibiyiz ne yapacağımı bilmiyorum
Aileler birbirini daha önceden de tanırmıydı çocuk ile nasıl tanıştınız görücü usulü gibi bişeymi
Hayır tanışmıyorlardı arkadaş vasıtası ile tanıştık ilerledi. Gerçekten seviyor ve değer veriyor ama sadece zaman ayırmıyor hafta da bir gün ona çok normal geliyor
bir şey bşta nasılsa sondada öyle gider. Yani bugün bu yapılana sessiz kalırsan yarın devam edecek. O zaman kurtulmak daha da zorlaşacak. Sonuçta arada bi resmiyet olacak
Sence ne yapmalıyım? Cinsiyetin ne bilmiyorum yaklaşımın nasıl olur anlamında bunu merak ediyorum? Biraz araya mesafe koysam trip havası olacak bence bilemedim
Araya mesafe koyarsan ilişkiyi soğutursun. Konuşacaksın ben senin bu huyuna ayar oluyorum diyeceksin. Rahatsız olacaksada olsun sen oluyosan o da olsun.
Yaptım inan ki çözüm değil
O zaman akışına bırak :) belki düzelir
Bu bir çözüm değil denedim, düzelmiyor maalesef o yüzden bu kadar çıkmazda gibiyim
O zaman kurtulmaya bak :)
E yeter sadece haftasonu daha ne olacaktı asdfasd
Sorun haftasonu değil sadece cumartesi görüşüyor olmamız. Plan bile yapamıyorum
Haftada 1 gün ideal zaten daha ne olsun
Hayır sorun o değil rutin bir gün olması yeri gelir 10 gün de bir görüşürsün yeri gelir 2 günde bir plansız yaşarsın bizde rutinleşti yalnızca cumartesi ayrıca hafta içi de 8 olmadan uyuyor ben zaten eve geliyorum 7 koştur koştur konuşuyorum aileme bile vakit ayıramaz oldum
Öyleyse sıkıntı canım ilişki biraz rutinden kaynaklı sıkıcılaşmış konuş onunla
Sence nasıl yapmalıyım? Bunu konuştum ama benim bu konuya taktığımı çok yorgun olduğunu söylüyor ve gerçekten bu durumdan sıkıldım. Sonuçta nişanlım ani kaçamaklar yapıp gezebiliriz farklı etkinliklere katılabiliriz bunu ona anlattım ama bu konuda uzlaşamıyoruz ve ben çok sıkıldım. Sence bende bir süre biraz ağırdan alıp mesela hafta sonu işim çıktı izlenimi mi oluştursam?
Bi yerde o rutini kırman lazım
Bir süre ek sen de onu. Bakalım merak edip soracak mı
İşi o kadar yoğun mu yoruluyor mu yoksa bu bahane mi? Gezmeyi mi sevmiyor seninle vakit geçirmeyi mi bunları düşün
Onu ekmeyi düşündüm bu sefer de ona bilerek yaptığımı düşünür mü? Nasıl yapmalıyım? Benimle vakit geçirmeyi seviyor bunu biliyorum ama anlamadığım bir tükenmişlik durumu var
İnandırıcı bir şey söyleyerek ek o zaman. Senin dışında bir sorunsa onu çözsün madem
Başka çözümü de yok gibi
Sen çalışıyor musun
Evet bende çalışıyorum
İyi bari
Aslında bi fikrim var
Nedir
Takip etde dm den anlatayım
Yeni kullanıyorum takip edemedim 😬
Benim profile gir sağ üstte +işareti var ona bas
Kişi sembolü + bas
Takip ettim ama hala özelden yazamıyorum
Ben yazdın sana mesajlar kısmına git
İşi yorucudur
Olsun sizce bu bahane mi ara sıra gelemeyebilir ama sürekli bu şekilde
Sorun
Ne güzel işte
Çalışan adam yorulur
onada sükret
Söyle ona
Defalarca konuştum ama çözüm yok
Olmuyorsa bitir
Bu öyle bir şey değil ki ama
Seninle ilgilenmesi lazım yetmiyor söylediğine göre çözüm bulun yoksa böyle devam eder
Bende aynı fikirdeyim ama uzlaşamıyoruz bu konuda
Konuşun aranızda ona göre hareket edersin
O kadar çok konuştuk ki yoğun olduğu için böyle olduğunu ve benim bu durumu takıntı haline getirdiğimi düşünüyor
Ne yapacağımı bilmiyorum gerçekten moralim bozuluyor artık
Sen haklısın moralin bozulmasın iyi ol bi çaresini bul ilgi hakkın
Bilmiyorum o ne yapabilirim diye o kadar çok düşünüyorum ki ama bir çözüm bulamıyorum
İstersen özel konuşalım belki bi çözüm yolu bulabiliriz
Tamam buyurun