Size belirtilerimi yazcam ne gibi duruyor detaylar kismini okur musunuz?

Doktora gitcem ama öncesinde belki yaşayan anlayan vardır diye sormak istedim. Küçüklüğümden beri kabızlık sorunu yaşıyorum zorlaniyorum hatta o yüzden makatın kenarında bi şişlik oluştu , basurdur diye düşünüyorum çünkü bazı zamanlar dışkılama sonrası acıyor yanıyor ama bu sıkıntıyı fazla yaşamıyorum. En önemli sıkıntım karın ağrısı ve gaz ama bu şikayetim 2 3 seneden beri oluyor fakat ara ara oluyor mesela 1 hafta 10 gün sürüyor sonra haftalarca aylarca olmuyor. Gün içinde bi ishal bi kabız oluyorum ama çoğunlukla ishale yakın yumuşak dışkılama oluyor , yumuşak dışkılama mukuslu yapışkan bir şey oluyor. Ve tam boşaltamamis gibi hissediyorum , sürekli tuvalete çıkmak istiyorum. Tuvalete çıktığım zaman saniyelik rahatlama oluyor ama sonrasında tekrar tuvalete çıkmak istiyorum , sürekli tuvalete çıkıp duruyorum ve az da olsa geliyor. Hatta kabız olmadigim halde yumuşak dışkılama olmasına rağmen , bazen yaparken çok zorlaniyorum. Ve dediğim gibi mukuslu kötü kokulu dışkılama oluyor. Bu ağrılı dönem geçtiği zaman , ağrım gazım olmuyor , sürekli tuvalete çıkma hissi olmuyor , rahatlıyorum fakat ara ara ishal kabız mukus kötü koku devam ediyor. Bu ibs olabilir mi çünkü gerçekten çok stresli biriyim hastalık hastasiyim , her şeyi kafamda çok falza büyütürüm. Mesela bu ataklı dönem yaklaşık 10 gün önce yine başladı ama normalde şimdiye kadar düzelmem lazımdı fakat düzelemiyorum , 10 günü geçti neredeyse. Karnım ağrıyor tuvalete çıkıyorum yumuşak kötü kokulu dışkı geliyor , o an rahatlıyorum sonra çıkıyorum yarim saat geçiyor tekrar tuvaletim geliyor , tekrar gidiyorum ve yine az da olsa yapıyorum. Bu durum böyle devam ediyor. Çok kötü kokuyor , ishale yakın yumuşak yapışkan bi dışkılama oluyor ve gün içerisinde bazen sertleşiyor bazen su gibi oluyor ama çoğunlukla hep yumuşak yapışkan kıvamda. Allah korusun kanser olsa bir anda bu kadar belirti vermezdi aşama aşama ilerlerdi diye düşündüm ya da kanser olsa bu kadar belirtide son evre olmam lazımdı ve daha şiddetli belirtim olurdu diye düşündüm. Ve bu en son ki yaşadığım olay öncesi , her gece sürekli yemek yerdim tatlı yerdim ve öyle uyurdum. Sonra da beni çok üzen bir durum oldu ve nerdeyse 1 hafta boyunca sabahlara kadar ağladım sonrasında zaten ağrılarım ve bu belirtilerim oldu ama şimdide geçmek bilmiyor. Ne olabilir bu durum

Size belirtilerimi yazcam ne gibi duruyor detaylar kismini okur musunuz?
Cevapla