Güncellemeler
1 yıl
devlette dis tasi temizligi yapiliyormu veya evde kendim karbonatla yapsam gidermi özele gidemem
ilk septum debiasyon sonrada bademcikler alinacak ama herkes kanama riski fazla doyor ameliyat sonrasinda fiskirir tarzda kanama olur tehlikeli deyip korkutuyorlar bu ameliyati olan var mi birde bademcik yokken farenjite yakalanma olasiligi yuksek oluyormus
Merhabalar hanımefendi
Fışkırır tarzda kanama olursa bu durum atar damarla ilgili olabilir.
Fakat bademcik ameliyatlarında böyle bir risk duymadım. Her ameliyatın bir risk skalası vardır bunu biliniz.
Evet bebde şasirdim tabi de zaten çok nadir miş tesekkur ederim
Rica ederim
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar