Bademcik ameliyatinda kanama riski fazla deniyor korkuyorum?

ilk septum debiasyon sonrada bademcikler alinacak ama herkes kanama riski fazla doyor ameliyat sonrasinda fiskirir tarzda kanama olur tehlikeli deyip korkutuyorlar bu ameliyati olan var mi birde bademcik yokken farenjite yakalanma olasiligi yuksek oluyormus

Güncellemeler
1 yıl
devlette dis tasi temizligi yapiliyormu veya evde kendim karbonatla yapsam gidermi özele gidemem
Bademcik ameliyatinda kanama riski fazla deniyor korkuyorum?
Cevapla