Doktora gittim erkeklik hormonun fazla dedi. Tedaviyle azaltılabilir mi?

Hormonal bozukluklar yaşıyorum. Killanmalar fazla olduğu için doktora gitmiştim. Birkaç vitamin ilacı verdi halsizlik yapıyor. Bir daha gel dedi. Tedaviye başlayacağım. Hormonlarım normale döner mi🥲
Doktora gittim erkeklik hormonun fazla dedi. Tedaviyle azaltılabilir mi?
Cevapla