Doktor ilaçta yazdı ama kullanmak istemiyorum antibiyotik tikler beni çok kötü yapıyor?

Arkadaşlar sabah çok kötüydüm soğuk algınlığı boğaz ağrısı felan neyse gittim bi serum taktım biraz iyi oldum hastalığım geçti diyemem çok hafif hala var sizce gene kötüleşirmiyim yoksa geçiyomu hastalığım
Doktor ilaçta yazdı ama kullanmak istemiyorum antibiyotik tikler beni çok kötü yapıyor?
Cevapla