Şaka boyutunu geçersek bu kan akışının yavaş akması tb basıncı düşürüp ob basıncı arttırıp substrat enzimlerinin çalışmaması yani kısacası kanda intihaplaşma halsizlik iç bulantısı gibi etkileride vardır
Geç olmadan git hastaneye dişten bulaşan intihap en hızlo bulaşan yayılan intihaptır yakın zamandaa dişinde şiddetli ağrılar olurda hastaneye gidene kdr bile dayanamazsın felaket kötü
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Hormon dengesizliği olabilir. Bir doktora görünmenizde fayda var.
olabilir gitmedim hic doktora bu konu hakkinda
Gitseniz iyi olabilir.
Korkuyorum ya birsey cikmasindan
Bir şey varsa ve geç haberiniz olur da çözümsüz kalırsanız ne olacak? Bu saçma bir korku bence.
Hastaneye ne zaman gitsem birsey oluyor illaki bir hastalik cikiyor bu da benim korkum hastane anilarim falan da etkiliyor galiba
Tedavisiz kalmaktan iyidir. Erken teşhis hayat kurtarır.
Neden kistmi vat
bilmem gitmedim hic
Adet olmamasinin nedeni kist. İlacka dusurtmelisin. Eritir kisti. Eritip Dusurtmezsen ameliyatlik olursun canım
6 yildir duzensiz ki zaten
Duzensiz olmasi farkli olmaman farkli. Bir iki gun erken gec olur. Strestir sebebi. Ama bir kac ay olmamasi kotu.
Valla 2 ay geciktigi de oluyor 3 ay geciktigide
Mutlaka dr gitmelisin
korkuyorum ya
Bisey olmaz yawrum
hahah neyse gideyim enabiz kabardi artik bu ay ya surekli 6 7 gunde bi hastane 😅
Neden baska ne icin gittinki
baska hastaliklar ya
Kiyamam ya. Umarim iyilesrsin
yok kronik
İhmal etme
Yanıyorsun ateşini almak gerek
malmisin ciddiyim 38 39 oluyor ates derecesi bir enfeksiyon veya kanda iltihap olabilir mi
Şaka boyutunu geçersek bu kan akışının yavaş akması tb basıncı düşürüp ob basıncı arttırıp substrat enzimlerinin çalışmaması yani kısacası kanda intihaplaşma halsizlik iç bulantısı gibi etkileride vardır
disim cekildi 20 yas enfeksiyon falan yapmis olabilir mi kanda ayri yeten zaten mide gibi rahatsizliklarim var bunlarda crp yi yukseltir mu
Geç olmadan git hastaneye dişten bulaşan intihap en hızlo bulaşan yayılan intihaptır yakın zamandaa dişinde şiddetli ağrılar olurda hastaneye gidene kdr bile dayanamazsın felaket kötü
Korktum acikcasi periapikal apse varken cekildi valla
Yarın ilk işin o olsun lütfen :) haber bekliyorum burdan iyi geceler
yarin dikis alincak zaten soylerler heralde acilde
Söylemezler sen söyle