Kaç derece sıcaklığa kadar size normal geliyor. :D

Kaç derece sıcaklığa kadar size normal geliyor. :D

40 olunca ahanda bayılıyorum diyorum 😄 ve yine aşırı sıcak bir gün, şöyle bir şeye ihtiyacım var 😻
Ben yaz gelince direkt bunalıma giriyorum 😢😢
Hiç sevmiyorum, az önce bitsin artık yazz yeterr dedim
Tatil de yapsan neticede eve dönüyorsun, denizden çıkınca her yer yanıyor. Bıktım vallahi
Derece falan bilmem ben 😂 esmemeye başladığı anda bunalmaya başlıyorum. Keşke hep bahar olsa. Arada yağmur yağsın, rüzgar essin 😂
Cevap
7Cevap
Ben genelde aşırı sıcak aşırı soğuk sevmem derece olarak ölçmedim ama ben terliyorsam sinirliysem ve bunaldıysam o derecedir :D
:D :D 20 derece idealdir o zaman
Artık kaç dereceyse :D :D
:D
Eksi 5'leri falan görmek istiyorum artık 😬😰kış daha iyi yaa🤦♀️
Sıcak havalar kapatılsın komple :D
Ya da beni göndersinler kuzeye ahs :D
Sıcaklık değilde nem beni bitiriyor nefes alamıyoruz artık bitmesini umut ve temenni ediyorum
Ben 23 dereceye bile dayanamıyorum
Türkiyenin sıcağını düşünemiyorum allah yardımcınız olsun👍
Dereceden anlamıyorum, komple sıcak sevmiyorum ben :D
Sıcaklık derecesi değil, etrafımdaki kalabalık beni bunaltır.
Nem yoksa 39 a kadar yolu var ama nem hiç çekilmiyor
Normali görmedim bu yaz görsel gibiyim hep :D
Derecesini bilmiyorum ama şu an bunalmaya başladım giibi
Valla nemde çok sıcakta çok bunalımda çok 🤦
Gündüzleri öyle oluyor
Bi tık daha iyi evet
İdare eder
Klima sevmiyorum 🙄
Bilmiyorum ama ben klima kullanmıyorum kendi kendime kavruluyorum 😏
Hayatın kendisi zor değil mi zaten 😏 ne güzel bağladım 😂
🙄🙄🙄
Çok komikti cidden 😏
Kırk yılın başı soruna geliyoruz böyle esprimi olur 😏
Olmaz bir daha gelmem 😏
30 yani evet çok sıcak ama ben sıcak havayı soğuktan daha çok severim
evet baya seviyorum. sen türksün dimi yani soruyorum çünkü ben türk değilim sadece türkçeyi dizilerden öğrendim.
teşekkür ederim peki sen arnavutça biliyormusun
he tm anladım peki sen nerelisin
25 i geçince bana bir haller oluyor
20 den sonra ben bi tuhaf oluyorum
20 derecenin yukarısında olmasın mümkünse 🤣
35c ye kadar dayanabilirim.
35in üzerinde ben yokum
Bünye ona alışkın artık 😂 kışı hiç bu kadar özlememiştim
Yaşadığın yere göre değişiyor burası aşırı sıcak dayanabiliyorum bir şekilde 😄
Evet çok fenaa😄
26 üstü sıcak ya
Bize sicak micak işlemez gardas 😎
Yazcıyım o yüzden go girls demek istiyorum
25 e kadar okeyim. Sonrası bunaltıyor.
Yaz sıcağı beni bunaltıyor direk sıcak sevmiyorum
25 üzeri her türlü sıcak hissettiriyor
40 dereceee
Bana 25 üstü… 😅
Bilmiyorum ama şu an bunalıyorummm
32 imiş 🥵
28 üstü bayıyo ya
40 -35 derece
35'in üstü sıkıntı..
25 ten sonrasi beni bozar
40 derece
30 a kadar kafi ondan yukarısı beni daraltiyor
Genel olarak sıcağa tahammül edemiyorum.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?