30 yaşına kadar çok çalıştım bundan sonra eski gücüme kavuşabilir miyim?

Çok çalışmak vs çok yordu ya birde doğumlar var tabi onlarda etkiledi.3senedir Boyle enerji dolu uyanmadım hiç. Hani olur ya hemen fırlarsın iş güç var vs hızlı bitireyim o yok. Bir tükenmişlik, takatsizlik var. Vitaminlere de baktırdım. Doktor çok temiz dedi. Pskolojik dedi.3senede hiç mi geçmez acaba 30 dan sonra enerjimi azalıyor ben mi tükettim çok yorup 30 yaş üstü sizdede oluyor mu bu hisler..

30 yaşına kadar çok çalıştım bundan sonra eski gücüme kavuşabilir miyim?
Cevapla