30 yaşına kadar çok çalıştım bundan sonra ne yapayım?

Kendime ait bir ev bir de dükkan aldım 2 aracım var borcum yok kira ödemiyorum masrafım da yok fazla aylık 15 bin anca harcıyorum daha fazla yatırım için bir şey almayacağım az çalışıp çok tatil yapacağım sürekli kendimi mutlu edecek ve iyi hissedeceğim şeylere odaklanıcam evli de değilim özgürlüğün zirvesindeyim
30 yaşına kadar çok çalıştım bundan sonra ne yapayım?
Cevapla