öncelikle çok geçmiş olsun. Ölümün ne zaman geleceğini yalnız Allah bilir. Bilemiyorum ne yapman gerektiğini ama sevdiklerinle daha çok vakit geçirip, sadaka vermeni ve kendine hayır olarak bir şey yapmanı söylerim. Öldükten sonra bile amel defterini devam ettirecek sadakalar yapmalısın
0
11 Yorumla
Soran
1 yıl
Sevdiklerim uzakta. Çok uzakta. Ama teşekkür ederim
evet gerçekten çok kırılmışsınız, yani ne demem gerektiğini bilmiyorum ama kaybeden onlar evet haklısınız. gerçekten hastalıklı olan onlar, çok acı ne demem gerekiyor bilemiyorum. Eminim şu an çok zor bir ruh halindesiniz, sizi anlamam mümkün değil. Ama gerçekten aşırı etkilendim nedense, lütfen kendinizi üzmeyin. Allah elbet çıkar yolu gösterir, derdi verdiyse dermanı da verir. Bol bol sadaka verin, ihmal etmeyin asla. Sadaka, belayı def edermiş. gerçekten verin
Pislik olan herşey sil ne mutlu oluyorsan anılar yaşa anılar en büyük hazine insanoğlu ugratıldığı vebal bedelinden çok pislik şeytanlar için kendine kül ettiği zamanlara yanıyor İnşallah iyileşirsin benle konusmak istediğinde yazabilirsin ne zaman istersen ben hep burdayım☺️
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
öncelikle çok geçmiş olsun. Ölümün ne zaman geleceğini yalnız Allah bilir. Bilemiyorum ne yapman gerektiğini ama sevdiklerinle daha çok vakit geçirip, sadaka vermeni ve kendine hayır olarak bir şey yapmanı söylerim. Öldükten sonra bile amel defterini devam ettirecek sadakalar yapmalısın
Sevdiklerim uzakta. Çok uzakta. Ama teşekkür ederim
hadi ya, onlarda mı göç etti bu dünyadan yani?
hiç arkadaşın yok mu
Böyle düşünme, kaç yaşındasın? Belki durum düzelir. Canı veren de, alan da Allah’tır. sen ondan ümidini kesme, daha çok ona yönel.
Arkadaşlarım yokmuş:) hep yanlarındaydım ama kanser teşhisini 5 gün içimde yaşayıp en son anneme anlatabildim :) arkadaşım annemmiş
onlara anlatmadın mı? Bu dünyada çıkarsız seven tek ailen gerçekten. üzme kendini, bende üzüldüm şu an…
Ben sağlıklıyım.) sonucun ne olduğunu görebiliyorum
İnşallah sağlığına kavuşursun senin için dua edeceğim gerçekten
tam olarak ne demek istediğini anlayamadım, üzgünüm
Çok kırgınım. Avlamanız mümkün değilD herkesin zor zamanında yanında oldum. Ama beni yetim bıraktılar :)
evet gerçekten çok kırılmışsınız, yani ne demem gerektiğini bilmiyorum ama kaybeden onlar evet haklısınız. gerçekten hastalıklı olan onlar, çok acı ne demem gerekiyor bilemiyorum. Eminim şu an çok zor bir ruh halindesiniz, sizi anlamam mümkün değil. Ama gerçekten aşırı etkilendim nedense, lütfen kendinizi üzmeyin. Allah elbet çıkar yolu gösterir, derdi verdiyse dermanı da verir. Bol bol sadaka verin, ihmal etmeyin asla. Sadaka, belayı def edermiş. gerçekten verin
Pislik olan herşey sil ne mutlu oluyorsan anılar yaşa anılar en büyük hazine insanoğlu ugratıldığı vebal bedelinden çok pislik şeytanlar için kendine kül ettiği zamanlara yanıyor İnşallah iyileşirsin benle konusmak istediğinde yazabilirsin ne zaman istersen ben hep burdayım☺️
Geçmiş olsun, acil şifalar dilerim