Tükenmişlik dönemimdeyim galiba, ne yapmalıyım sizce?

Hastanede calisiyorum. Millet caliskan oldugumu soyluyor ama son 1yildir kendimden hic memnun deyilim. Duygularim bombos hic birsey hisetmez oldum. Instagramda artik post atmaz tek sorunumu kilom yapdim yilardir sisko birisiydim kiloda hicbirzaman veremiyorum. Millet bana cok sexysin diyip diyip duruyor. Adamlarda sadece fizigim icin geliyor, ciddi bir iliski insani oldugumu fark etiklerinde gidiyor. kariyerim icin deyisiklik istiyorum ama butun islerden red aliyorum hicbirseye hevesim kalmadi. Arkadas ortamim cok pisdi sadece sosyalasmak icin girmisdim cunku ama yapamadim okadar pis insanlarlan. Cikartim hayatimdan. Evde ise isden eve gidip gelir oldum. Ne birini bulabiliyorum nede kilo vere bilirim sanki kilo verince birini bulabilirmisim geliyor bana🙈 fikirlerinizi alabilirmiyim ne yapmayim sizce
Tükenmişlik dönemimdeyim galiba, ne yapmalıyım sizce?
Cevapla