yabancı çok fazla kaynak ve bilgi var türk insanı bunu bilmiyor ve psikiyatrik rahatsızlığı olanlar (burada çok görüyorum) zaten sorunları olmasından dolayı hiçbirşeyi araştıramıyor. psikiyatristler kapitalist sistemin askerleridir, yani başka insanlar tarafından psikoljisi bozulmuş insanları düşman olarak görmek için programlanmışlardır. onlara olabilecek en büyük cezayı vermek isterler. (x) te (reddit) te ve çok daha ciddi kaynaklarda bunu okuyun.. psikolojik rahatsızlığı olan yakınlarına "değer" veren (vermeyenler zaten kendi yakınının daha kötü olmasını isteyecektir) ama "değer" verenlerin mutlaka bilinçlenmesi gerekiyor. psikiyatri insanı "etiketleme" ve yaşamın dışına alma ve o insanı "öldürmeden" (bilinçili olarak öldürmez) hayatını cehenneme çevirmek için icat edilmiştir. hiç bir şizofren "şizofren" değildir. hiç bir psikiolojik sorun "hastalık" değildir. bu sadece başka insanlardan ve zihinsel insanın yarattığı eşitsiz, adi, aşağılık yaşamdan kaynaklanan sorunlardır. zihinsel insan yarattığı adi yaşamı her insanın kabul etmesini ister ve bu yaşam "kötülere" uygundur. asla psikiyatriste gitmeyin, ilaç asla ve asla almayın (durumunuz ne olursa olsun) hocalara gidin, dine sığının ama asla psikiyatriste gitmeyin. zararlarını anlamanız mümkün bile değil "beyninizi bitirirler" ve kötüsü sizi öldürmezler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer