Hasta değilim ama belirtiler var. Olmadan geçer umarım 🙏


Önlemimi alıyorum ve hasta olmuyorum.
Sonbahar ayına geçtiğimiz gün hastalıklar başlar ve hastaneye gitmek insanı üşendirir. Kendi doktorun olup evde yapabileceğin karışımlar seni ayakta tutmaya yardımcı olur. Hasta olanlara geçmiş olsun..
Cevap
10Cevap
yapamıyorum maalesef. geçmiş olsun
Şu ana kadar hasta olmadım :D Geçen sonbaharda olmuştum. Bakalım bunda rekora koşacaz gibi.
Hayır 2 3 haftadır hastayim atlatamadim
İki kere hasta oldum bile. 😂
Yok, hasta olmadan geçiremiyorum ben sonbahar/kış mevsimini.
Yapamadık olduk bile 😁
Teşekkür ederim aybuss
Belirtiler var
Evet hasta olmamaya çalışıyorum
Çok şükür hasta olmadım henüz 😢🙏🙏🙏
Kolay kolay hasta olmam şükür
Gelgitler var
Zor olur
Şimdilik sağlamım şükür
Bağışıklık kazandım artık hasta olmuyorum.
Yok be valla aynı haldeyiz
Hastaneden çıktığım mı var sanki
Evet
Hayirrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?