Kanal tedavisi nasıl olunuyor daha önce oldum ama çok eski kanal tedavisi nasıl olunuyor bilen var mıdır çok ağrı sızı hisseden oldu mu korkutmayiniz bu arada biraz korku panik falan var uzerim de atmaya çalışıyorum teşekkürler diş etine kadar değmiş dişim doğrusu öyle dedi Dr
Kanal tedavisi nasıl oluyor önceden oldum ama korkuyorum?
Öncelikle ben de kanal tedavisi olmuş biri olarak söylemek istiyorum. 18 yaşında tek başıma hastaneye gittim ve tek başıma kanal tedavisi oldum. O süreç içerisinde emin ol çok daha fazla endişelenmem ve tedirgine bürünmem, kendimi korku ile karşı karşıya bırakmam gerekiyordu. Şu anda 25 yaşındayım ve senelerdir kanal tedavisi yapılan dişimde bir sorun da teşkil olmadı.
Şöyle söyleyeyim kanal tedavisi sürecinde zaten diş eti kısmında bir uyuşma sağlaması açısından iğne yapıldığı için işlem sırasında hiçbir şey hissetmiyorsun yani ne bir ağrı, ne bir can yakıcı bir şey, bir etki hiçbir şey hissetmiyorsun sadece doktorun kullanmış olduğu aletlerin sesini veya doktorun tam olarak ne yaptığını görüyorsun, sesini duyuyorsun bu kadar. Onun dışında hiçbir şey hissetmiyorsun işlem bittikten sonra da bunun tedirginliğine mi düştüm diye emin ol kendi kendini korkuttuğunu anlayacaksın bir şey olmuyor emin ol rahat ol işlem biraz zaten uzun sürüyor. Yani tabii diş yapısını, diş etine göre veya o kanal tedavili olan bölgenin sorununa göre 30-40 dakika kadar sürüyor ondan sonra zaten her şey tamamlanmış işlem bitmiş oluyor.
Ben de 2 ay önce falan oldum ağrısız çok güzeldi ahdjahdja ama doktorum çok iyiydi ya ben de başta azcık korkuyordum ama artık diş tedavi konusunda tüm korkumu yendim 😌