Kalpte hiç bir sorun çıkmamasına rağmen nabız neden yükselir özellikle gece?

Sanki kalbim duracakmış gibi hissediyorum nefes alamıyorum hissi ölüm korkusu özellikle bazen geceleri oluyor soğuk kanlı olmasam acillik olurum zaten olduğum zamanlar dada doktorlar hiç bir sorunum olmadığını söylüyor sizce bu nasıl geçer nasıl düzelir nedeni nedir 😓
Kalpte hiç bir sorun çıkmamasına rağmen nabız neden yükselir özellikle gece?
Cevapla