Gece olunca kalbimiz neden daha çok hisseder, özlemler neden hep karanlıkta büyür?

Gündüz meşgulüzdür, sesler kalabalıktır, gözümüz başka şeylerde... Ama gece olunca dünya yavaşlar, her şey susar. Kalbimizin sesi yükselir, susturamadığımız duygular yankılanır. Belki de gece, ruhumuzla baş başa kaldığımız tek zaman dilimidir…

Bir melodi gibi geçmiş aklımıza düşer, bir mesajı bekler gibi oluruz ama o mesaj gelmez. Özlemler, yarım kalan cümleler, içimize gömdüğümüz "keşke"ler hep gecede büyür. Çünkü gece; susturamadıklarımızın dili, söyleyemediklerimizin yankısıdır.

Gece olunca kalbimiz neden daha çok hisseder, özlemler neden hep karanlıkta büyür?
Cevapla