Kardiyoloji bölümüne gitmeme rağmen kalbimde hiç bir sorun yok fakat nabız geceleri yükseliyor sizce bunun nedeni ne?

Bazı geceler şu an da da olmak üzere nabzım yükseliyor doktor ilaç verme gereği bile duymadı normale göre bir tık yüksek olduğunu söyledi oda geceleri oluyormuş halter takıldı o yüzden biliyor ama sanki kalp krizi geçirecekmişim gibi hissediyorum sanki nefes alamıyorum gibi hissediyorum özellikle geceleri oluyor 😓sizce neden yaşayan var mı ya
Kardiyoloji bölümüne gitmeme rağmen kalbimde hiç bir sorun yok fakat nabız geceleri yükseliyor sizce bunun nedeni ne?
Cevapla