Yaşım 23, boyum 165(sanırım) kilom ise 110. Hayatım boyunca hep 10 kilo fazlam vardı. Maalesef pandemi dönemi beni kötü etkiledi 75 den 90 a çıktım. Pandemi geçti gitti ama ben kilo almaya devam ettim ve 110 kiloya ulaştım.
Spor salonuna kayıt olup kilo vermeyi denesem de bu durum beni daha kötü etkiledi. Artık ağrıyan bir bel ve yürürken isyan eden dizlere sahibim. Ne yapacağımı bilemiyorum
Spor salonuna kayıt olup kilo vermeyi denesem de bu durum beni daha kötü etkiledi. Artık ağrıyan bir bel ve yürürken isyan eden dizlere sahibim. Ne yapacağımı bilemiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Metabolizmanı hızlandır diyet falan hikaye. Yap yakıcı kürler hazırla pul biberli yoğurt önerim
Diyetisyenlerden öğrendiğim tek bir şey varsa o da metabolizmamın yavaş olduğu. 1800 kalorilik beslenme hazırlıyorlardı ama ben o diyetle günü bitiremiyordum
Diyet listesini falan boş ver sadece beyaz ekmekden uzak dur un fabrikasında çalıştım biliyorum içinde neler olduğunu. Çok tahıllı ekmek tüket
Marketlerdeki çok tahıllı ekmeklerin hali de farklı değil maalesef. Yine geneli bildiğimiz undan oluşuyor. Ekmeği tüketmiyorum zaten doyurmuyor
Marketlerdekilerden uzak dur. Git fırından al
Fırın işi zor otobüsle 30 dk mesafe git gel yapasıya ekmeğin masrafı gidiyor. Teşekkür ederim yanıt için
Misal gittiğinde 3 4 tane al dursun evde hergün almaktansa çabuk bayatlamıyor
Bundan sonra öyle yapayım teşekkür ederim
Rica ederim umarım istediğin forma çabucak kavuşursun
Diyetisyene git ondan sonra spor salonuna yazıl ama sakın bu kilonun üstüne koyarak devam etme işin dahada zorlaşır
Maddi durumum el vermiyor. Zamanında ailemin desteği ile diyetisyene ve spor salonuna gittim ama her hangi bir sonuç alamayınca destek istemedim. Artık yardım istemeye yüzüm yok
spor spor spor
Bel ağrısı
Diz ağrısı
Tükenmişlik
3 aylık spor salonuna yazılmıştım. Sonuç hüsran. Dertsiz başıma dert açtım resmen
Ama yavrum yavaş yavaş
Ölüyom hacı ölüyom
Endokrin uzmanı diyetisyen spor salonu
Yaptım. Hiçbir işe yaramadı. Hatta spor salonu sağ olsun zararlı çıktım.
Endokrin doktorların bildiği farklı ilaçlar var gidebilirsin belki yazat
Müsait bir vakitte gideceğim teşekkür ederim
Destek al.