Temas bağımlıları dökülsün djhnjd
3 ben sarılmayı severim 🤭
3 ben sarılmayı severim 🤭
İki yastıkla biri başıma diğerine sarılırım
Cevap
6Cevap
1 yastık yeter
Yastıksız yatıyorum.. Tamas sevmiyor o'dum..
Hiç ben başımın altına koydugumun ucuna sarılıyorum
Bir tek o var ya yetiyor 😂
Sadece kafama koyarım
Tek yastıkla oluyor.. Bazen iki..
Sadece yastık yani
0 o zaman ahaha
İki tane.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar