Bende hormon bozukluğu var. Vücudumun heryerinde hemen hemen böyle tüyler var. Resim bırakıcam şimdi. Asıl konuya geleyim. Hayatımda birisi var onu çok seviyorum. Ciddi düşünüyoruz. Görüşmeye korkuyorum sürekli erteliyorum onu. Tüylerimi görür tiksinir falan diye. Alamıyor musun demeyin. O kadar çok ki hangi birini alayım. Bacaklarım, özel bölgemin temizliğine dikkat ediyorum ama oralarda da sürekli batık ne biliyim yaralar çıkıyor. Horman bozukluğum olduğu için de tüylerim 2 3 günde geri çıkmaya başlıyor. Bunu kendisine söylemek istiyorum çünkü sürekli bahane üretmekten bıktım. Gerçekleri söyleyeceğim ona. Ama bunu nasıl yapıcam? Kızlar özellikle sizler akıl verebilir misiniz? Siz olsanız bunu nasıl izah ederdiniz bunu?
Arkadaşlar mantıklı şeyler söyler misiniz? Benim için önemli cevaplar?
ciddi düşündüğün biriyse ve birbirinizi gerçekten seviyorsanız bu senin için utanılacak ve problem edilecek bir şey olmamalı hem de tedavisi olan bir şeyken. karşındakini bütün kusurlarıyla kabul edip sevmek de sevginin bir parçasıdır zaten. umarım mutlu olursunuz 🫶🏻
bence onunla görüşmeyi ertelememekten başlamalısın. görüştüğünüzde senin kadar bu konuya dikkat etmediğini hatta sen demeden fark etmeyeceğini düşünüyorum. uygun bir vakti beklemelisin bence onun bu konuyu açtığı veya aranızda cinsel bir çekim olduğu vakitte bahsedebilirsin. veya onla görüşmekten neden çekindiğin hakkında bi açıklama yapma isteğini söyleyebilirsin direkt.
Öncelikle geçmiş olsun ve kendini lütfen yalnız hissetme. Bu şu an çağımızın en büyük sorunlarından birisi endokrinoloji bölümüne giderek tedavine başlamanı ve ardından da lazerle yok etmeni tavsiye ederim bundan tamamen kurtulabilmen için. Diğer konuya gelirsen gayet açık bir şekilde ben seninlr buluşmak istiyorum ama böyle bir problem yaşıyorum ve benden uzaklaşabileceğini düşünüp çekindim dersin olur biter
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Belde komple mi? Heryerinde mi var? Hirsutizm olabilir bende lazer gittim çok paralar verdim yine çıkıyor yüzüm sadece daha gecikti ama artık lazer bıraktım param yok yine başladı. Ağda ile al başka çaren yok
Anlıyorum seni ama bi gelecek onunla kuracaksan bilmesi lazım. Resimlere detaylı baktım aslında çokta kalın kıllar değil güzellik merkezlerinde ağda yaptır ya da evde yap. Ben evde lazer aldım yine işe yaramiyor
Canım önce hormon tedavisi için doktorla görüşmelisin daha sonra da en mantıklısı lazer epilasyon. Hepsini alamıyorsan da alabildiklerini göze çarpanları almaya çalış en azından sende kendini daha iyi hissedersin.