Arkadaşlar mantıklı şeyler söyler misiniz? Benim için önemli cevaplar?

Bende hormon bozukluğu var. Vücudumun heryerinde hemen hemen böyle tüyler var. Resim bırakıcam şimdi. Asıl konuya geleyim. Hayatımda birisi var onu çok seviyorum. Ciddi düşünüyoruz. Görüşmeye korkuyorum sürekli erteliyorum onu. Tüylerimi görür tiksinir falan diye. Alamıyor musun demeyin. O kadar çok ki hangi birini alayım. Bacaklarım, özel bölgemin temizliğine dikkat ediyorum ama oralarda da sürekli batık ne biliyim yaralar çıkıyor. Horman bozukluğum olduğu için de tüylerim 2 3 günde geri çıkmaya başlıyor. Bunu kendisine söylemek istiyorum çünkü sürekli bahane üretmekten bıktım. Gerçekleri söyleyeceğim ona. Ama bunu nasıl yapıcam? Kızlar özellikle sizler akıl verebilir misiniz? Siz olsanız bunu nasıl izah ederdiniz bunu?
Arkadaşlar mantıklı şeyler söyler misiniz? Benim için önemli cevaplar?
Arkadaşlar mantıklı şeyler söyler misiniz? Benim için önemli cevaplar?
Arkadaşlar mantıklı şeyler söyler misiniz? Benim için önemli cevaplar?
Cevapla