Psikoloğa gidip ilaç kullanmak istemiyorum ama tek başına çözümü yok gibi?

Selam 2 yılı aşkındır depresyondayım kroniklestigini düşünüyorum hiçbişey mutlu etmiyor zevk vermiyor kimse yok hayatımda arkadaş çevresi desen oda yok okul ya da çalışma hayatımda ama düzelebilicegini sanmıyorum asla sabahları uyanamıyorum bundan aşırı * öğleden sonra uyanabiliyorum ancak bu durum iki yıldır var çaresi psikolog haplar vs biliyorum ama ilaçlar alerji yapar diye korkuyorum bide hayatımda hiç psikolojik ilaçlar kullanmadım yan etki yapar diye korkuyorum alerjim olmasa kullanırım umrumda olmaz ama alerjim var artı bide dahada bunalıma sokar diye korkuyorum bide ölmek istiyorum bazen aşırı ama bunu icraata dokemiyorum aşırı ölüm korkum var intihar girisi yok yani bazen ölüp kurtulmak istiyorum ama günah olduğu korktuğum için kalkismiyorum napıcam
Psikoloğa gidip ilaç kullanmak istemiyorum ama tek başına çözümü yok gibi?
Cevapla