
Gerçekten bu kadar beklemiyordum baya kalabalık dikkat edin.
Zalımın kızı acımadan iğne yapacak bacağım felç olacak😀 ben boşuna zalımın yavrusu demiyorum işte sebebi var.
Ay bı geçmiş olsun diyin çabuk geçsin😕

Gerçekten bu kadar beklemiyordum baya kalabalık dikkat edin.
Zalımın kızı acımadan iğne yapacak bacağım felç olacak😀 ben boşuna zalımın yavrusu demiyorum işte sebebi var.
Ay bı geçmiş olsun diyin çabuk geçsin😕
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
34Cevap
Evet dikkat ediyorum şükür. Belini güçlendir, spor salonu şart değil bunun için. Geçmiş olsun.
Teşekkür ederim
Rica ederim.
Geçen bende hastaneye gittim. Sıraya girmek için bile sıra vardı 😒 gerisini siz düşünün. Acil gece 12’de tıklım tıklım doluydu…
Çok geçmiş olsun abla neyin var? ben dikkat edemiyorum bu zamanlarda pek
Teşekkür ederim canım. Belim tutuldu. Dikkat et lütfen 🙏
Çok geçmiş olsun tekrar <3 sen de dikkat et abla dinlen bugün
Allah şifa versin canım geçmiş olsun güzel prensesime 😊☺️
Teşekkür ederim 😊🙏
Rica ederim canım umarım bacağın çok acımamıştır öpeyim 😘 💋 de geçsin 😁😁😃😊
Çok şükür bir sıkıntım yok geçmiş olsun neyiniz var
Teşekkür ederim belim tutuldu
Soğukta mi kadın
Cereyanda sanırım, fıtık olunca birde
Çok geçmiş olsun fıtık çok kötü çok üzüldüm
Bu aralar belim ağrıyor korkumdan gidemiyorum
Bende belim için gittim ama beklerken daha kötü oldum
🤣 🤣 Söylemem kem gözler var 😀 gitmemişsin siteden sanki gidecektin
Ne zaman
Bilemem beya oldu bir veda sohbeti vardı
Olabilir arada esiyor öyle 😀
🤣 🤣 İyi bari rüzgarmış
Geçmiş olsun :(
Teşekkür ederim kuzum 🥰
Neyin var hayrola
Belim tutuldu 💉
Çok çok çok geçmiş olsun :(((
Çok teşekkür ederim canım
baş ağrısına bile acile gidilirse kalabalık oluyor tabii sjsjs
Harbi ya yanlış anlaşılmasın fakat ottan b. ktan rahatsızlıklara bile gereksiz kalabalık yapıyorlar kendimden örnek vereyim günlerce doğru düzgün yatamadım yine de gitmedim acile önemsiz bir şey için gece hastalıktan çareyi ıhlamur da bulduk bir kaç saatte. 😂
Yılda bir kez hastaneye ya giderim gitmem gibi bişey
Evet bu ara salgın falan çok dikkatli olmak gerekir
Mümkün olduğunca. Ancak her gün hastanede olunca zor oluyor.
Sağlık personeliyim ama hastanede çalışıp korunmak zor maalesef
Son zamanlar da hastanelerde işim olmuyor Çok geçmiş olsun.
Teşekkür ederim
Rica ediyorum
Geçmiş olsun hemşerim. Nasıl oldun iyimisin
Teşekkür ederim. Aynıyım :((
İlaçlarını aksatmadan kullanmalısın. Umarım akşama kadar düzelmiş olursun
Umarım. Teşekkür ederim tekrardan 😊
Rica ederim. Çok geçmiş olsun ☺️
Etmeye çalışıyorum. Geçmişler olsun. ❤️
Teşekkür ederim 🌸
Maymun çiçeği de kapida...
O eksikti 🙁
Geçmiş olsun neyin var
Teşekkür ederim
Ne tatlı karısın la sen..
Niye la😀
Bilmem yaratılışından sanırım..😅
😀😀
Maşallah..🌹
Geçmiş olsun ben de hastayım evdeyim dinleniyorum
Teşekkür ederim
Geçmis olsun neyin var?
Teşekkür ederim. Tutulma
Kas mı?
Krampsa tuz kullanman gerek onu diycektim
Değil
Peki👍🏻
Senin Pp ne bakınca aklıma direk evlim acaba geliyor fu.. k off diyor ya ondan
Geçmiş olsun neyin var
Teşekkür ederim. Belim tutuldu
Nasıl oldu
Fıtık var
Bende de o na benzer durum var
Etmiyorum her gece bir şişe viski bitiyor
Elimden geldiğince.
hasta olmamak için hastanelere gitmiyorum : )
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Rica ederim
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Etmiyorum
Geçmiş olsun
Teşekkür ederim
Geçmiş olsun önemli bir şey değildir umarım
Ediyorum
Elimden geldiğince
etmiyorum
geçmiş olsun.
ne iğnesi oldun?
Hastane de çalıştım için hissetmiyorum hiç
Opelim de geçsin 🤪🤪
Peki
Evettt
Acıdı mı 🤔
acıdı yazmasan da öpeyim de geçsin gıcık 🤣