Ben bi sal.. k yaptım et beni ilacını yüzeysel benlerime sürdüm 2 gündür simsiyah oldu geçermi ne yapmam lazım?

Güncellemeler
1 yıl
Güncelliyorum geçti ilaç işe yaradı bişey kalmadı yüzümde önce baya korkmuştum ama 3 gün kullandıktan sonra yara oldu kabuk attıktan sonra bişey kalmadı sonrasında yanık kıremi düzenli kullandım ama şimdi çok iyi hissediyorum 😅💕
Ben bi sal.. k yaptım et beni ilacını yüzeysel benlerime sürdüm 2 gündür simsiyah oldu geçermi ne yapmam lazım?
Cevapla