Ağdadan 2-3 gün sonra tüylerim çıkıyor. Ne yapmalıyım?

Arkadaşlar ben Ağda kullaniyorum tüylerim çok ince ama uzun ve az her Ağda yaptığımda 2/3 gün sonrasında yine biraz Tüylerim çıkıyor ne yapmalıyım? Üstelik böyle oluyor diye 4/5 ay hiç almamıştım hepsi çıksın öyle alayım diye ama işe yaramadı?
Üstelik her Tüylerimi aldığımda Bacaklarım çok kaşınıyor Jilet kullanmama rağmen. Sizde de böyle oluyor mu? Ne yapmalıyım?
Ağdadan 2-3 gün sonra tüylerim çıkıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla